اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

March 13, 2022
11:00 یکشنبه، 22ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134196

۸۰ شکایت مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیدگی شد

 
رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات در سفر مازندران گفت: نزدیک به ۸۰ درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، دفاتر پیشخوان، پوشش ارتباطی روستاها، وضعیت شغلی و معیشتی ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع آنها صادر شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، علی بحرینی رئیس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به این استان در جلسه شورای مدیران ICT استان اظهار کرد: در این سفر از واحدهای تابعه وزارت در استان از جمله پست، پست بانک و .. توسط کارشناسان بازدید شد و جمع بندی کلی از عملکرد ادارات تابعه صورت گرفت.
وی در خصوص میز خدمت حوزه ارتباط مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: میز خدمت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات طی دو روز در محل اداره کل پست استان تشکیل شد و نزدیک به ۸۰ درخواست و شکایات مردمی در حوزه فناوری اطلاعات، دفاتر پیشخوان، پوشش ارتباطی روستاها و وضعیت شغلی و معیشتی ثبت و دستور پیگیری و پاسخگویی سریع آنها صادر شد.
بحرینی در ادامه از عملیات اجرایی ساخت پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بازدید کرد و گفت: پارک های فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصادی نقش تعیین کننده‌ای دارند که از جمله مزایا فعالیت های حوزه فناوری اطلاعات زودبازده بودن آن است و سرمایه گذاری و اجرایی کردن پروژه های این حوزه منجر به توسعه اقتصادی و ثروت آفرینی در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود.
وی همچنین افزود: ایجاد پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات زمینه استفاده از ظرفیت های اقتصادی استان از طریق فعالیت در حوزه های فناوری اطلاعات و استارتا‌‌پ‌ها است.
رئیس مرکز بازرسی نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات در حاشیه سفر به دیدار خانواده شهید رستم صادقی رفت و اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می روند و خدمت به آنها افتخاری بسیاربزرگ محسوب می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.