بانکداری و پرداخت الکترونیک

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 13, 2022
17:18 یکشنبه، 22ام اسفندماه 1400
کد خبر: 134238

عیدی بلوبانک به کاربران

85.jpeg
بلوبانک به مناسب شروع سال جدید به کاربران تازه‌وارد خود 10 درصد از موجودی حساب‌شان را هدیه می‌دهد. 
به گزارش روابط عمومی بلوبانک، در این طرح کاربرانی که از 21 اسفند تا 15  فروردین اقدام به بازکردن حساب در بلوبانک کنند و همچنین کاربران فعلی بلو که تاکنون افزایش موجودی نداده‌اند یا پولی به حسابشان واریز نشده است با اولین افزایش موجودی، هدیه ویژه‌ای دریافت می‌کنند. براین اساس 10 درصد از مبلغ اولین افزایش موجودی تا سقف ۱۰۰ هزار تومان به عنوان هدیه به حساب این کاربران واریز خواهد شد.
 
ارسال نامحدود کد دعوت
طرح دیگری که بلوبانک به مناسب شروع سال جدید برگزار می‌کند، امکان ارسال کد دعوت به تعداد نامحدود است. در این طرح تمامی کاربران می‌توانند کد دعوت خود را بدون هیچگونه محدودیتی ارسال کنند و به ازای هر دعوت موفق، هدیه ۳۰ هزار تومانی از بلوبانک دریافت کنند.
پیش از این بلوبانک براساس برنامه‌ای که از روزهای نخست آغاز کرده بود، برای هر کاربر امکان دعوت از 10 نفر را ایجاد کرده بود که پس از 10 دعوت، کد غیر فعال شده و هدیه‌ای به فرد تعلق نمی‌گرفت. ولی حالا در طرح عیدی بلوبانک از 21 اسفند تا 15 فروردین، تمامی کاربران می‌توانند کد دعوت خود را به تعداد نامحدود برای سایرین ارسال کنند و از هدیه ۳۰ هزار تومانی آن بهره‌مند شوند.
 
بلوبانک از سال ۱۳۹۸ به‌ عنوان استارتا‌پ‌ پیشرو حوزه «نئوبانک» ایران فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر به ‌عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان فعالیت می‌کند. کاربران بلوبانک پس از بازکردن حساب در اپلیکیشن بلو می‌توانند از خدمات و قابلیت‌هایی مثل انتقال هوشمند، پرداخت خودکار قبوض، کارت به کارت با یک کلیک، خرید شارژ و اینترنت و … استفاده کنند.
در جدیدترین بروزرسانی اپلکیشن بلوبانک، قابلیت «بلوچارت» نیز به این برنامه افزوده شد. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند درآمدها و هزینه‌های ماهانه خود را تحلیل و با میانگین سه ماه گذشته مقایسه کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر یا نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید به وبسایت این شرکت به نشانی www.blubank.com مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.