اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

March 23, 2022
12:29 چهارشنبه، 3ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134484

اسپاتیفای نیو کمپ؛ نام جدید استادیوم بارسلونا

0258963.jpeg
 
محبوبیت باشگاه فوتبال بارسلونا در جهان بر کسی پوشیده نیست اما اوضاع مالی این باشگاه تعریف چندانی ندارد.
 
این مشکلات تا جایی پیش رفت که بارسلونا دیگر قادر به تامین حقوق و دستمزد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی خود نبود و به ناچار با انتقال وی به پاری سن ژرمن موافقت کرد.
 
طبق آخرین اطلاعات، مجموع بدهی‌های بارسلونا از مرز یک میلیارد دلار هم عبور کرده و این باشگاه را به جذب اسپانسری جدید برای کاهش این بدهی‌ها سوق داده است؛  اسپاتیفای، اکنون اسپانسر جدید بارسلوناست.
 
بر اساس قراداد همکاری طولانی‌مدت میان این دو مجموعه که از ماه ژوئیه آغاز می‌شود، نام این پلتفرم استریم صوتی، جای Rakuten را در جلوی پیراهن تیم‌های مردان و زنان بارسلونا و همچنین نمونه‌های تولیدی برای فروش در بازار را خواهد گرفت. 
 
اسپاتیفای گفت که از طریق همکاری با بارسلونا این امکان را فراهم خواهد کرد تا از پیراهن نمادین این تیم برای تجلیل و قدردانی از هنرمندان سراسر جهان استفاده کند. همچنین نام استادیوم بارسلونا نیز به اسپاتیفای نیو کمپ تغییر خواهد یافت. 
 
این برای اولین بار است که بارسلونا تصمیم گرفته تا نام استادیوم خود را با نام اسپانسر باشگاه ترکیب کند. 
 
همچنین قرار است بعد از امضای این قرارداد، اسپاتیفای با کمک بارسلونا توجه هنرمندان بیشتری را در سراسر جهان به خود جلب کند و در ورزشگاه اسپاتیفای نیو کمپ، استیجی جهانی را در اختیار بازیکنان و هنرمندان قرار دهد. 
 
اسپاتیفای معتقد است که همکاری و شهرت جهانی بارسلونا به این شرکت کمک می‌کند تا پلتفرمی‌جدید را برای تعامل بهتر هنرمندان با جامعه طرفداران این باشگاه ایجاد کند. گفته می‌شود که جزییات بیشتر در این خصوص اواخر سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.