اپراتورها

تلفن همراه

April 3, 2022
16:40 یکشنبه، 14ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134714

هدایای ایرانسل برای ماه مبارک رمضان اعلام شد

 
ایرانسل هدایای خود برای ماه مبارک رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری را اعلام کرد. این هدایا، شامل بستۀ مکالمۀ ۴+۴۰ و بستۀ مکالمۀ سحرگاهی است.
 
به گزارش روابط‌عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بستۀ مکالمۀ هدیۀ ۴+۴۰ را به مشترکان خود عرضه کرده است.
 
با فعال‌سازی این بسته، پس از ۴ دقیقه مکالمۀ ایرانسلی (درون‌شبکه)، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه، رایگان خواهد بود.
 
این بستۀ هدیۀ مکالمه، در طول ماه مبارک رمضان، یعنی از ۱۴ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من»، فعال می‌شود.
 
بستۀ مکالمۀ سحرگاهی
 
در تمام سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان، از ساعت ۴ تا ۶ بامداد، بستۀ مکالمۀ یک‌ساعتۀ ایرانسل، رایگان خواهد بود.
 
این بسته، مختص مکالمۀ درون‌شبکه‌ای است و فعال‌سازی آن، با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱*۴۴۴۴* و یا از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.