اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

April 9, 2022
16:55 شنبه، 20ام فروردینماه 1401
کد خبر: 134895

مگنت دیجی کالا آغاز به کار کرد؛ پلتفرم انتخاب کالا با کمک تجربه دیگران

 
مگنت، پلتفرم بررسی و انتخاب کالا در گروه دیجی‌کالا، فعالیت عمومی خود را به طور رسمی آغاز کرده‌است و هم‌اکنون تمامی کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن دیجی‌کالا به آن دسترسی داشته باشند. این پلتفرم، فضایی را برای کاربران این فروشگاه اینترنتی فراهم می‌کند تا با به اشتراک گذاشتن تجربیات مرتبط با انتخاب و خرید کالاهای مختلف، با یکدیگر تعامل داشته باشند، از هم ایده بگیرند و خرید آگاهانه‌تری را تجربه کنند.
 
به مناسبت افتتاح شدن این سرویس، دیجی کالا در بیانیه‌ای اعلام کرده که «محتوا بخشی از هویت ذاتی دیجی‌کالاست و این مجموعه از روز اول شکل‌گیری، همواره با انواع فرم‌های محتوایی در مدیوم‌های مختلف، کاربرانش را به سمت انتخاب درست هدایت کرده است.» این فروشگاه اینترنتی معتقد است پلتفرم مگنت هم در ادامه همین رویکرد متولد شده است.
 
 
در بیانیه دیجی کالا آمده که از همان شروع به کار این فروشگاه اینترنتی، نقدوبررسی‌های تخصصی و بررسی‌های ویدیویی این فروشگاه مورد استقبال کاربران قرار گرفت؛ انتخاب شعار «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» نیز در ابتدای راه، اهمیت بالای این موضوع را نشان می‌داد.
 
دیجی‌کالا مگ در ادامه راه این تولیدات محتوا به عنوان بازوی بازاریابی محتوایی دیجی‌کالا معرفی شد و با انتشار مقالات و ویدیوهای تخصصی کارشناسان حوزه‌های مختلف، اطلاعات بی‌طرفانه و دقیقی در رابطه با کالاهای مختلف در اختیار کاربران قرار داد. دیجی‌کالا همچنین بخش نقد و نظرات کاربران در صفحه محصولات را توسعه داد تا کاربران بتوانند نظرات و تجربیات شخصی‌شان را در رابطه با کالایی که خریده‌اند در صفحه اختصاصی همان کالا با یکدیگر به اشتراک بگذارند؛ این بخش هم‌اکنون یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های دیجی‌کالا محسوب می‌شود و خریداران قبل از خرید هر کالایی، بخشی از زمان خود را صرف مطالعه این نظرات و تجربیات می‌کنند.
 
در راستای همین فعالیت‌ها، گروه دیجی‌کالا از پلتفرم جدید خود به نام مگنت رونمایی کرده است؛ پلتفرمی که می‌تواند نسل بعدی فعالیت‌های محتوایی دیجی‌کالا باشد؛ پلتفرمی که کاربران می‌توانند نظرات و تجربیات خود را در رابطه با انتخاب و خرید کالاهای مختلف بصورت مستقیم و بدون واسطه در صفحه اختصاصی خود با دوستان و سایر کاربران دیجی‌کالا به اشتراک بگذارند و از تجربیات دیگران هم استفاده کرده و ایده بگیرند. همچنین این فضا بستر مناسبی است برای تولیدکنندگان محتوا و کارشناسان حرفه‌ای تا نقدها و بررسی‌های تخصصی خود در رابطه با کالاهای مختلف را منتشر کرده و در اختیار کاربران میلیونی دیجی‌کالا قرار دهند.
 
هم‌اکنون تمامی کاربران دیجی‌کالا به پلتفرم مگنت دسترسی دارند و کافی‌است اپلیکیشن دیجی‌کالا را به جدیدترین نسخه ارتقا دهند و با حساب کاربری دیجی‌کالا، پروفایل شخصی مگنت خود را بسازند و با دیگر کاربران ارتباطی مبتنی بر کالا برقرار کنند. مگنت فقط برای کاربران دیجی‌کالا قابل استفاده بوده و به آن‌ها کمک می‌کند تا خریدی آگاهانه‌تر از همیشه داشته باشند.
 
از طریق این لینک می‌توانید اطلاعات کامل‌تری در رابطه با پلتفرم مگنت به دست آورید
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.