بانکداری اینترنتی بانک ملت از طریق GPRS فعال شد
بانکداری اینترنتی بانک ملت، در راستای نیل به اهداف تعیین شده جهت گسترش و توسعه بانکداری الکترونیکی، از طریق سیستم GPRS فعال شد.
علیرضا بیجار، کارشناس IT بانک ملت، در گفتوگو با سیتنا، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: با استفاده از امکانات این سرویس، دارندگان تلفن همراه میتوانند در هر نقطه مکانی و در هر لحظه زمانی که امکان برقراری ارتباط GPRS از سوی اپراتور ارائهدهنده خدمت تلفن همراه وجود داشته باشد، نسبت به دریافت خدمات مرتبط با حسابهای الکترونیک اقدام کنند.
وی افزود: این خدمات نظیر انتقال و حواله وجه بین حسابهای الکترونیک خود و دیگران، تایید مبلغ چک، پرداخت قبوض، اعلام سه مانده و سه گردش آخر و خدمات مرتبط با حساب ملت کارت هوشمند و …است.
بیجار، خاطرنشان کرد: بدین منظور سایت ویژه خدمات اینترنتی از طریق GPRS به نشانی https://mbanking.bankmella.ir طراحی و مورد بهرهبرداری قرار گرفته است.
وی گفت: دارنده تلفن همراه با استفاده از امکانات این سایت در حداقل زمان و با حداکثر سرعت میتواند نسبت به دریافت خدمات مورد نیاز خود اقدام کند.
بیجار افزود: از آنجا که انتقال وجوه از طریق این سایت فراهم شده است، لذا نکات مرتبط با امنیت و حفاظت از اطلاعات شخصی مشتریان با استانداردهای جهانی لحاظ شده است.
وی یادآورشد: البته از سال 82 این بانک اقدامات در خور توجهی در زمینه ارائه خدمات بانکی با استفاده از تلفن همراه انجام داده است که آغاز این اقدامات با ارائه خدماتی از قبیل اطلاع از مانده و سه گردش آخر حسابهای الکترونیک، پرداخت قبوض، دریافت مانده صبحگاهی و تغییر رمز و پارهای خدمات دیگر با استفاده از سیستم پیامک بود.