تجارت الکترونیک

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

May 18, 2022
11:39 چهارشنبه، 28ام اردیبهشتماه 1401
کد خبر: 135948

نقش کلیدی شبکه های اجتماعی در توسعه روابط عمومی ها

 
مدیرعامل شرکت ملی پست در نهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی بر اهمیت حضور فعال روابط عمومی ها در فضای مجازی تاکید کرد.
به گزارش  روابط عمومی شرکت ملی پست محمود لیائی مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در آیین نکوداشت و جشن ملی روز روابط عمومی که‌ با حضور اساتید و متخصصان روابط عمومی کشور در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد؛ از روابط عمومی ها به عنوان مرکز ارتباطی سازمان نام برد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به جایگاه استراتژیک و بنیادین روابط عمومی ها، تصریح کرد:  روابط عمومی ها یاری رسان سازمان در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی هستند و به عنوان نهادی پویا در سازمان هیچ گاه سکون و تعطیلی ندارند.
وی با بیان اینکه در جوامع اطلاعاتی و جوامع دیجیتالی چرخش و گردش سریع داده ها و اطلاعات بر مبنای فضای مجازی و رسانه های نوین بنا شده است، افزود: روابط عمومی ها یکی از عوامل اصلی تولید کننده اطلاعات هستند.
مدیر عامل شرکت ملی پست با ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی این، گفت: روابط عمومی این شرکت با بهره گیری از کارشناسان متخصص و آشنا به دانش روز توانسته است جایگاه مناسبی را کسب کند.
وی افزود: حضور فعال در عرصه فضای مجازی و رسانه های دیجیتال از دلایل موفقیت روابط عمومی شرکت ملی پست است‌.
لیائی تاکید کرد: آشنایی کامل با فناوری های روز، تسلط به مسائل ارتباطی و ایده پردازی و تصمیم سازی از ویژگی های کارشناسان روابط عمومی عصر دیجیتال است.
بر اساس این گزارش، در حاشیه این آیین با حضور مدیر عامل شرکت ملی پست از روابط عمومی های برتر کشور تقدیر و روابط عمومی شرکت ملی پست نیز موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس ستاره ملی روابط عمومی شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.