تلفن همراه

گوشی

May 23, 2022
17:11 دوشنبه، 2ام خردادماه 1401
کد خبر: 136056

افشای تصاویر قاب شیائومی 12 اولترا که طراحی متفاوت دوربین آن را تایید می‌کنند

بسیاری منتظر رونمایی از شیائومی 12 اولترا هستند؛ پرچمداری که به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک مجهز می‌شود. حالا تصاویری از سوی یک تولیدکننده کیس گوشی منتشر شده که طراحی پنل پشتی این دستگاه و همچنین طراحی متفاوت دوربین آن را نشان می‌دهد.
 
این عکس‌ها از کاربری چینی در شبکه اجتماعی ویبو بدست آمده‌اند که خود این فرد نیز ظاهرا تصاویر مذکور را در حین گشت‌وگذار در سایت‌هایی مانند JD.com و Taobao یافته است. این اطلاعات برای شیائومی 12 اولترا و توسط یک کارخانه تولید قاب شناخته شده در چین ثبت شده است.
 
طراحی شیائومی 12 اولترا
این تصاویر قاب پرچمدار آینده شیائومی را به نمایش می‌گذارند که با الهام از پورشه طراحی شده و دارای خطوط عمودی با عبارت Purecar Design است که مشخصا یک تقلید آشکار از عبارت Porsche Design مورد استفاده در دوران طلایی پرچمداران هواوی به شمار می‌رود.
گفتنی است که این قاب‌ها در دو رنگ سیاه نیمه‌شب و سبز یشمی عرضه خواهند شد.
1.jpg
با وجود تمامی موارد ذکر شده، زبان طراحی قاب شیائومی 12 اولترا موضوع اصلی بحث نیست و بلکه وجود 7 حفره مختص ماژول دوربین در این قاب است که جالب توجه به نظر می‌رسد.
 
وجود این تعداد حفره در بخش دوربین می‌تواند نشان‌دهنده این امر باشد که شیائومی سرانجام در خصوص چیدمان و تعداد دوربین‌های پشتی به یک نتیجه نهایی رسیده و متعاقبا مدل‌هایی را برای آغاز تولید به سازندگان قاب ارسال کرده است. موردی که همچنان با برنامه زمانی مبنی بر عرضه شیائومی 12 اولترا در ماه جاری همخوانی دارد، البته هنوز تضمینی برای این موضوع وجود ندارد.
 
در پایان بد نیست به این موارد اشاره کنیم که این مدل احتمالا نخستین پرچمدار شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 خواهد بود و همچنین انتظار می‌رود دارای یک نمایشگر 6.6 اینچی 2K اولد نیز باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.