اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

July 2, 2022
12:21 شنبه، 11ام تیرماه 1401
کد خبر: 137153

رییس پژوهشکده امنیت فاوا خبر داد؛ برگزاری کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات

کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری، هفته اول مردادماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات با محوریت امنیت، تاب آوری و پایداری، مرداد ماه سال جاری طی دو روز در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
 
حسین قرایی رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ICT با اعلام این خبر بیان کرد: در این کنفرانس که با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی برگزار می شود، ارگان های مختلف نظامی و امنیتی و ۵۱ شرکت خصوصی به ویژه اپراتورهای مطرح تلفن همراه حضور خواهند داشت.
 
وی همچنین افزود: در این کنفرانس که با تمام ظرفیت حوزه امنیت کشور برگزار می شود، مراکز پژوهشی آپاهای دانشگاه (آگاهی‌رسانی، پشتیبانی) نیز حضور خواهند داشت تا توانمندی‌‌های خود در عرصه تولید، خدمات و امنیت را در معرض ظهور قرار دهند.
 
رییس پژوهشکده امنیت پژوهشگاه ارتباطات با بیان اینکه این چهارمین کنفرانس ظرفیت امنیت شبکه ملی اطلاعات است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی حاکمیت با توانمندی های شرکت های خصوصی در حوزه امنیت شبکه ملی اطلاعات است.
 
قرایی در پایان اظهار کرد: در این کنفرانس قراردادهایی با نهادهای امنیتی کشور منعقد خواهد شد و همچنین از محصولات امنیتی شرکت های خصوصی در این حوزه رونمایی می شود.
 
بنابر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات کنفرانس ظرفیت امنیت، تاب آوری و پایداری شبکه ملی اطلاعات روزهای ۵ و ۶ مرداد ماه در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.