اپراتورها

تلفن همراه

July 17, 2022
13:21 یکشنبه، 26ام تیرماه 1401
کد خبر: 137566

91 درصد مشترکان بزرگترین اپراتور موبایل کشور، از پاسخگویی آن راضی هستند

یکی از مهمترین بخشهای هر مجموعه و سازمانی وجود یک مرکز تماس قوی برای ارتباط بهتر با مشتریان است تا مشتریان بتوانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند.
شاید جالب باشد که همراه اول را از منظر دارا بودن «سرویس مرکز تماس ویژه» هم به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور معرفی کرد؛ زیرا این اپراتور 7 مرکز تماس توزیع شده در «تهران»، «مشهد»، «تبریز»، «اصفهان»، «شیراز»، «اهواز» و «اراک» دارد و ماهانه پاسخگوی بیش از 12.4 میلیون تماس ورودی است.
 
مرکز تماس همراه اول با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی اعم از ایمیل، پیامک، شبکه های اجتماعی، گفتگوی آنلاین مجازی و گفتگوی تلفنی  بصورت مداوم با مشترکان خود در ارتباط است که به عنوان مثال میانگین پاسخگویی به شکل IVR ماهانه بیش از 9.6 میلیون است.
 
براساس آمار اعلام شده هیات مدیره اپراتور اول تلفن همراه تا پایان اسفند 1400، متوسط ماهانه پاسخگویی از طریق شبکه های اجتماعی در این اپراتور 176 هزار بوده است.
 
همچنین بیش از 5 هزار پاسخ از طریق ایمیل و بیش از 141 هزار پاسخ از طریق پیامک به صورت ماهانه داده شده است.
 
پیگیری کارشناسان برای پاسخ دهی به مشترکان به شکلی بوده که هر مشترک بصورت میانگین حدود 12 ثانیه منتظر پاسخگویی بوده  که میزان انتظار نسبت به سال 1399 حدود 48 درصد بهبود یافته است است.
 
همچنین در ارتباط با شاخص «تماس از دست رفته» این اپراتور توانسته با 3 درصد بهبود به نسبت سال 1399 به نرخ 6 درصد برسد.
 
با این حساب 91 درصد مشترکان همراه اول نسبت به پاسخ مرکز تماس، ابراز رضایت کرده اند که نسبت به سال گذشته آن 2 درصد رشد را نشان می دهد.
 
این اپراتور براساس گزارش اعلامی به سهامدارانش، حدود 20 میلیون صورتحساب صادره در ماه دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.