فناوری اطلاعات

September 10, 2022
9:36 شنبه، 19ام شهریورماه 1401
کد خبر: 138873

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد: تشکیل شعبه ویژه شرکت‌های دانش بنیان در تعزیرات

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست با شرکت‌های دانش‌بنیان از تشکیل شعبه ویژه برای این شرکت‌ها به منظور حمایت از تولید خبر داد.
احمد اصانلو در نشست با مدیران و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان که با حضور مجتبی توانگر نماینده تهران در مجلس و ایمان آشتیانی، مشاور کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال برگزار شد، گفت: به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، شعبه ویژه‌ای از امروز مسئولیت رسیدگی به پرونده‌ای مربوط به این شرکت‌ها را برعهده خواهد داشت.
 
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی پس از شنیدن مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان، عمده مشکلات این شرکت‌ها را در حوزه اقتصاد و قانون دانست.
 
به گفته اصانلو، سازمان تعزیرات حکومتی در یک سال گذشته حامی تولیدکنندگان بوده و رسیدگی به پرونده‌های این شرکت‌ها هم پیرو منویات رهبر معظم انقلاب و با رعایت قانون حمایت از تولید و اشتغال آفرینی را در اولویت قرار داده است.
 
در این نشست مدیران و نمایندگان شرکت‌های حاضر به بیان مسائل خود پرداختند که لزوم اصلاح و بروزرسانی قوانین و ضرورت تعامل بیشتر، مهم‌ترین درخواست‌های مطرح شده در این نشست بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.