تلفن همراه

گوشی

November 29, 2022
18:44 سه شنبه، 8ام آذرماه 1401
کد خبر: 140878

سامسونگ احتمالاً یک اپ برای کمک به تعمیر دستگاه‌ها توسط کاربران منتشر می‌کند

سامسونگ به‌تازگی نشان تجاری جدیدی را ثبت کرده که احتمالاً از عرضه یک اپلیکیشن جدید برای کمک به تعمیر دستگاه‌ها توسط کاربران خبر می‌دهد.
به‌نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار روی اپلیکیشن جدیدی است که احتمالاً به کاربران کمک خواهد کرد تا خودشان دستگاه‌هایشان را تعمیر کنند. این شرکت اخیراً نشان تجاری Self Repair Assistant را در آمریکا ثبت و حتی لوگوی این اپلیکیشن را طراحی کرده است.
 
با توجه به اطلاعاتی که در اداره پتنت و نشان تجاری ایالات متحده ثبت شده، اپلیکیشن Self Repair Assistant به‌عنوان برنامه‌ای طراحی شده که امکان نصب قطعات و تعمیر گوشی‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و ایربادها را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن دسترسی به مشاوره و خدماتی اطلاعاتی مربوط به امور تعمیراتی دستگاه‌های مختلف سامسونگ را ممکن خواهد کرد.
 
به عبارت دیگر، سامسونگ احتمالاً به‌زودی یک اپ منتشر خواهد کرد که به کاربر کمک می‌کند تا اگر بخواهد خودش دستگاه را تعمیر کند، به اطلاعات کافی برای انجام این کار دسترسی یابد. این شرکت تابستان امسال از برنامه‌ای برای تعمیر محصولات توسط خود کاربران پرده برداشت که اجازه می‌داد کاربران آمریکایی بتوانند به قطعات و ابزارهای لازم برای تعمیر دستگاه‌هایشان دسترسی داشته باشند.
این برنامه با همکاری iFixit راه‌اندازی شد و این شرکت مسئول ارائه قطعات، ابزارها و دستورالعمل‌های لازم برای تعمیرات بود. حالا به‌نظر می‌رسد که اپ Self Repiar Assistant می‌تواند جایگزینی برای مراجعه به وب‌سایت iFixit باشد و راحت‌تر راهنماهای لازم را در اختیار کاربران قرار دهد.
 
سامسونگ اپ کمکی برای تعمیر دستگاه‌ها منتشر می‌کند؟
برنامه Self Repiar سامسونگ از زمان راه‌اندازی تاکنون فقط سری گلکسی S20، گلکسی S21 و گلکسی تب +S7 را تحت پوشش قرار داده است. حالا می‌توانیم امیدوار باشیم که در زمان عرضه این اپلیکیشن شرایط کمی بهتر شود و دستگاه‌های بیشتری تحت پوشش این سرویس قرار بگیرند.
 
البته نباید فراموش کرد که وجود این نشان تجاری نمی‌تواند متضمن عرضه این اپلیکیشن باشد. با این حال، دور از ذهن نیست که سامسونگ در آینده چنین نرم‌افزاری را در اختیار کاربران خود بگذارد و مانور بیشتری روی توانمندسازی کاربران برای تعمیر دستگاه‌ها بدهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.