سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 22, 2022
12:06 پنجشنبه، 1ام دیماه 1401
کد خبر: 141454

لنوو از یک چراغ مطالعه عجیب با وبکم 4K و امکان شارژ بی‌سیم گوشی رونمایی کرد

در نمایشگاه CES معمولاً گجت‌های عجیب‌وغریبی نمایش داده می‌شوند و حالا لنوو پیش از شروع CES 2023، این روند را با Go Desk Station with Webcam آغاز کرده است. این چراغ مطالعه برای کسانی طراحی شده است که فضای میز یا کار محدودی دارند و به‌عنوان یک وب‌کم، نور قابل‌تنظیم، شارژر بی‌سیم Qi و یک هاب عمل می‌کند.
 
قابلیت‌های چراغ مطالعه لنوو
 
ویژگی اصلی این دستگاه، وب‌کم Lenovo Go 4K Pro است که به‌عنوان یک دوربین مستقل هم عمل می‌کند و برای کنفرانس‌های ویدیویی و استریم با وضوح بالا طراحی شده است. وب‌کم دستگاه می‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه را استریم کند و ویژگی‌های آن شامل فوکوس و کادربندی خودکار با میدان دید قابل‌تنظیم، همراه با تنظیم خودکار نور محیط از طریق نور میز داخلی می‌شود.
 
چراغ رو‌میزی دستگاه لنوو روی یک بازو سوار شده است که می‌توان ارتفاع و زاویه آن را تنظیم کرد و تقریباً می‌تواند در هر جهتی قرار گیرد تا چهره یا اشیای روی میز شما را روشن کند. کاربران می‌توانند برای مطابقت با محیط خود از سه گزینه دمای رنگ آن استفاده کنند که شامل 3,000K (سفید زرد)، 4500K (سفید سرد) و 6500K (نور روز) می‌شود. همچنین روشنایی آن را می‌توان تا 1600 لوکس برای فاصله 0.5 متری افزایش داد.
همان‌طور که گفتیم، این دستگاه به‌عنوان یک هاب همه‌کاره نیز عمل می‌کند. برای شروع، یک ورودی برق 135 واتی USB-C با یک درگاه 65 واتی USB-C برای شارژ لپ‌تاپ در آن وجود دارد. همچنین دارای یک پد شارژ 15 واتی سازگار Qi برای گوشی‌های موبایل، یک پورت USB Type-C 20 واتی، دو پورت USB Type-A 3.1 و یک خروجی HDMI 2.0 برای نمایشگرهای خارجی با پشتیبانی از وضوح 4K است.
 
قیمت Go Desk Station with Webcam
 
دستگاه Go Desk Station with Webcam در ماه مارس 2023 با قیمت 329 دلار وارد بازار خواهد شد. همچنین وب‌کم این دستگاه نیز در همان زمان به‌طور جداگانه وارد بازار خواهد شد که 150 دلار قیمت دارد. نمایشگاه CES 2023 از 5 ژانویه آینده (15 دی) آغاز می‌شود و تا 8 ژانویه (18 دی) طول خواهد کشید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.