تلفن همراه

گجت

January 7, 2023
16:03 شنبه، 17ام دیماه 1401
کد خبر: 142054

ساعت هوشمند جدید سیتیزن معرفی شد

سیتیزن از جدیدترین ساعت هوشمند CZ Smart رونمایی کرد که می‌تواند با استفاده از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی، سطح هوشیاری و میزان خستگی کاربران را تشخیص دهد.
سیتیزن می‌گوید این ساعت هوشمند با اپلیکیشن اختصاصی YouQ توسعه‌یافته توسط استودیوی IBM Watson و فناوری ناسا کار می‌کند تا میزان خستگی و هوشیاری کاربران را به آن‌ها نشان دهد تا بتوانند میزان کارایی خود را افزایش دهند.
 
اپلیکیشن مربوط به این ساعت هوشمند از شبکه‌های عصبی برای تعیین سطح هوشیاری استفاده می‌کند. ابتدا عادت‌های خواب و بیداری کاربر را طی بازه زمانی هفت تا ده روزه پایش می‌کند. سپس با پردازش آن‌ها می‌تواند تخمینی از وضعیت سیکل‌های خواب و هوشیاری فرد ارائه دهد. این ساعت هوشمند از نتایج مطالعات ناسا در آزمایشگاه مقابله با خستگی نیز استفاده می‌کند. سیتیزن ادعا کرده است که این ساعت هوشمند میزان هوشیاری کاربر را اندازه‌گیری می‌کند.
 
ساعت هوشمند جدید سیتیزن و قابلیت‌ سنجش سطح هوشیاری کاربر
هر فردی سیکل‌ها و ریتم‌های خواب و بیداری مخصوص خودش را دارد. اپلیکیشن اختصاصی YouQ می‌تواند ریتم‌ها و عادات منحصر‌به‌فرد کاربر را شناسایی کند. با تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها و بررسی وضعیت کاربر، این ساعت هوشمند درنهایت می‌‌تواند به کاربر پیشنهادهایی در زمینه کاهش اثرات خستگی، بهبود هوشیاری ارائه کرده و راهکارهای مؤثری در زمینه ترویج عادات خوب به او پیشنهاد دهد. به‌مرور زمان این رویکرد به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند کارایی بیشتری در فعالیت‌های خود داشته باشند.
 
ساعت هوشمند جدید سیتیزن با نمایشگر ۱.۳ اینچی امولد،‌ پردازنده اسنپدراگون Wear 4100+ با ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۲۴ ساعت طول عمر باتری و قابلیت شارژ سریع‌تر از نسل‌های قبلی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
 
هنوز قیمت این ساعت هوشمند از سوی سیتیزن اعلام نشده است، ولی نسخه فعلی ساعت هوشمند CZ Smart با قیمت ۳۹۵ دلار عرضه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.