باندپهن

باندپهن ثابت

February 19, 2023
11:19 یکشنبه، 30ام بهمنماه 1401
کد خبر: 143212

امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار “مخابرات من”

به منظور سهولت و تسریع در پیگیری، امکان ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت از طریق نرم افزار "مخابرات من" فراهم شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، برای سهولت و تسریع در پیگیری، گزینه ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت در نرم افزار "مخابرات من" افزوده و مشتریان می توانند با ورود به این بخش، خرابی تلفن ثابت خود را تنها با سه کلیک ثبت کنند.
 
بر اساس این خبر، مشتریان شرکت مخابرات ایران از این پس می توانند نسخه جدید اپلیکیشن مخابرات من را نصب کرده و با چند کلیک، خرابی تلفن خود را اعلام و ثبت کنند.
 
با اضافه شدن این گزینه، مشتریان تلفن ثابت در سراسر کشور، می توانند در هر ساعتی از شبانه روز بدون نیاز به گرفتن شماره مرکز تماس و بدون وارد کردن هر گونه اطلاعاتی، فقط با ۳ بار لمس صفحه موبایل خود، خرابی تلفن شان را اعلام کنند.
 
برای انجام این کار، کافیست پس از باز کردن اپلیکیشن "مخابرات من" به منو "خدمات" رفته و گزینه "خدمات تلفن ثابت" را انتخاب و سپس گزینه "خرابی / پیگیری خرابی تلفن" را انتخاب کرده و درخواست خرابی تلفن را ثبت نمایند، سپس درخواست شما در سیستم ثبت شده و در اسرع وقت به آن رسیدگی خواهد شد.
 
چگونه «مخابرات من» را نصب کرده و از آن استفاده کنیم؟
برای نصب نرم افزار "مخابرات من" بر روی تلفن همراه خود می‌توانید این اپلیکیشن را در فروشگاه های بازار و مایکت جستجو و دانلود کنید.
 
همچنین نسخه وب این اپلیکیشن در آدرس MY.TCI.IR در دسترس می‌باشد.
 
گفتنی ست، پس از نصب اپلیکیشن یا تایپ آدرس my.tci.ir در مرورگر اینترنت گزینه «ورود» را انتخاب کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، یک کد احراز هویت برای شما پیامک می شود. کد دریافت شده را ثبت کرده و به پنل کاربری خود وارد شوید.
 
برای اینکه بتوانید از خدمات "مخابرات من" استفاده کنید گزینه تکمیل مشخصات را انتخاب کنید. پس از ثبت مشخصات، وارد حساب کاربری خود می شوید و علاوه بر اینکه می توانید شماره هایی که به نام خودتان ثبت شده است را ببینید، می توانید شماره های دیگر را که تمایل به انجام خدمات برای ایشان دارید، نیز اضافه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.