فناوری اطلاعات

April 5, 2023
15:27 چهارشنبه، 16ام فروردینماه 1402
کد خبر: 144362

آمازون کارمندان بخش بازی رایانشی را اخراج می کند

اخراج های ادامه دار در آمازون به کارمندانی رسیده که به طور مستقیم در فرایند تولید بازی رایانه ای فعالیت می کنند.
 
 
به گزارش انگجت، کریستوف هارتمن نائب رییس بخش بازی های رایانه ای در یادداشتی اعلام کرد در این مرحله بیش از ۱۰۰ کارمند در سراسر بخش های بازی رایانه ای اخراج می شوند که Prime Gaming، Game Growth و آمازون گیمز در سن دیگو استودیو را شامل می شود.
 
این شرکت فناوری همچنین کارمندان را در تیم پروژه های دیگری به کار می گیرد که در محور تمرکز استراتژیک فعالیت های آن قرار دارند.
 
کارمندان اخراجی هم اکنون هشدار لازم در این باره را دریافت کرده اند و تا زمان یافتن مشاغل جدید پاداش و دستمزد خود را دریافت می کنند.
 
این شرکت درباره دلیل اخراج توضیحی نداده است. اما هارتمن در یادداشت خود اشاره کرد این موارد پس از آن اعلام شدند که آمازون روی پروژه های فعلی به جای اهداف بلند مدت تمرکز کرد.
 
از سوی دیگر تلاش های آمازون برای توسعه بازی های رایانشی نتایج چندان خوبی دربر نداشته است. این شرکت در حال حاضر فقط بازی New World را ارائه می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.