سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 21, 2023
10:33 جمعه، 1ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 144798

این قوی‌ترین لپ تاپ گیمینگ تاریخ ایسر است

ایسر از لپ تاپ جدیدی به نام Predator Triton 17 X پرده‌برداری کرده که قوی‌ترین سخت‌افزار بازار را در خود جای داده است.
 
 
ایسر با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی سری جدید لپ تاپ‌های گیمینگ خود را رونمایی کرد. یکی از این محصولات، پرقدرت‌ترین لپ تاپ تاریخ ایسر محسوب می‌شود و Predator Triton 17 X نام دارد. این لپ تاپ که ماه آینده‌ی میلادی از راه می‌رسد قیمت پایه‌ی ۳٬۸۰۰ دلار را یدک می‌کشد.
 
بر اساس گزارش سی‌نت، لپ تاپ ایسر Predator Triton 17 X در قوی‌ترین کانفیگ از پردازنده‌ی Intel Core i9-13900HX با ۲۴ هسته و فرکانس بوست ۵٫۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند و به پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 4090 با پشتیبانی از DLSS 3 مجهز است. علاقه‌مندان می‌توانند این لپ تاپ را با ۶۴ گیگابایت رم و چهار ترابایت درایو PCIe SSD خریداری کنند.
 
 
 
لپ تاپ جدید ایسر صفحه‌نمایش ۱۷ اینچ دارد و از بدنه‌ای با ضخامت کمتر از ۲٫۵ سانتی‌متر استفاده می‌کند. ایسر می‌گوید Predator Triton 17 X به لوله‌های حرارتی اختصاصی برای پردازنده‌ها، سیستم خنک‌کننده، سه فن، تاچ‌پد شیشه‌ای، ۶ اسپیکر مجهزبه DTS:X Ultra و صفحه‌نمایش مینی LED با وضوح WQXGA و نرخ نوسازی ۲۵۰ هرتز مجهز است.
 
 
 
ایسر همچنین لپ تاپ Helios Neo 16 را با قیمت پایه‌ی ۱٬۲۰۰ دلار رونمایی کرده است. این لپ تاپ پردازنده‌ی نسل ۱۳ سری HX اینتل و گرافیک RTX 4070 Laptop و ۳۲ گیگابایت رم دو کاناله‌ی DDR5-4800MHz و دو ترابایت درایو ذخیره‌سازی PCIe NVMe SSD دارد.
 
 
 
ایسر افزون‌بر این موارد از دو لپ تاپ دیگر به نام‌های Predator Triton 14 و Predator Helios 3D 15 SpatialLabs Edition پرده‌برداری کرده است. مدل اول که ۱٬۵۰۰ دلار قیمت دارد از پردازنده‌ی نسل ۱۳ اینتل Core i7-13700H و گرافیک RTX 4070 استفاده می‌کند.
 
 
 
لپ تاپ دوم برچسب قیمت ۳٬۵۰۰ دلار را یدک می‌کشد و از پردازنده‌ی مرکزی Core i9-13900HX و گرافیک RTX 4080 استفاده می‌کند. به ادعای ایسر، این لپ تاپ از نمایشگر سه‌بعدی بهره‌مند است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.