تلفن همراه

گوشی

April 29, 2023
13:29 شنبه، 9ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 144927

مشخصات نمایشگر و طراحی پوکو F5 Pro قبل‌از رونمایی فاش شد

پوکو با انتشار تیزری به‌طور رسمی برخی از مشخصات گوشی موردانتظار پوکو F5 پرو را تأیید کرد.
 
 
پوکو خود را برای معرفی گوشی‌های سری پوکو F5 در تاریخ ۹ می (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) آماده می‌کند. اخیراً رندرهایی از نسخه‌ی پرو این محصول فاش شده و اکنون شعبه‌ی جهانی برند چینی، تیزرهایی از این دستگاه منتشر کرده است.
 
تیزر اول پوکو نشان می‌دهد گوشی هوشمند پوکو F5 Pro از صفحه‌نمایش تخت با وضوح WQHD پلاس بهره خواهد برد و دوربین سلفی در بریدگی پانچ‌هول بالای این صفحه‌نمایش تعبیه خواهد شد. لبه‌ی سمت راست دستگاه میزبان دکمه‌های تنظیم صدا و پاور است و درگاه USB C، اسلات سیم‌کارت به‌همراه میکروفون و حفره‌های اسپیکر در لبه‌ی پایینی دستگاه تعبیه شده‌اند.
 
 
 
پوکو همچنین توییت دیگری منتشر کرده است که در آن شاهد طراحی پنل پشتی پوکو F5 Pro هستیم که از لبه‌های خمیده بهره می‌برد. ماژول دوربین اصلی این گوشی نیز در بخش مستطیل‌ شکل بالای سمت‌چپ آن قرار دارد که شامل سه دوربین به‌همراه فلش LED است. پوکو همچنین تأیید کرده است که این گوشی از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) پشتیبانی خواهد کرد.
 
به گزارش گیزموچاینا، پوکو F5 Pro درواقع نسخه‌ی تغییرنام یافته‌ی ردمی K60 خواهد بود. بدین ترتیب انتظار می‌رود این دستگاه از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی AMOLED، تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۳۰ وات بهره ببرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.