تلفن همراه

گجت

June 3, 2023
9:17 شنبه، 13ام خردادماه 1402
کد خبر: 145931

گارمین ساعت Epix 2 Pro را در سه سایز با نمایشگر AMOLED رونمایی کرد

ساعت Epix 2 Pro گارمین که محصولی گران‌قیمت محسوب می‌شود، در مدل‌های ۴۲ و ۴۷ و ۵۱ میلی‌متری روانه‌ی بازار می‌شود.
 
 
گارمین با رونمایی ساعت‌های هوشمند سری Epix 2 Pro نشان داده است که می‌تواند همچنان در بازار پوشیدنی‌ها دست به خلق نوآوری بزند. ساعت‌های سری اپیکس پرو گارمین به موفقیت قابل‌توجهی در بازار آمریکا دست پیدا کردند و بعید نیست که محصولات جدید هم فروش خوبی تجربه کنند.
 
بر اساس گزارش گیزموچاینا، ساعت‌های Epix 2 Pro و Epix Pro (Gen 2) در مدل‌های ۴۲ میلی‌متری، ۴۷ میلی‌متری و ۵۱ میلی‌متری روانه‌ی بازار می‌شوند. این ساعت‌ها صفحه‌نمایش AMOLED دارند.
 
 
 
ساعت Garmin Epix 2 Pro به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است و فلاش LED داخلی دارد. هر دو ساعت به حسگر نسل پنجمی برای سنجش ضربان قلب و تراشه‌ی GPS مجهزند.
 
گارمین می‌گوید ساعت‌های سری Epix 2 Pro به تنوع قابل‌توجهی از اپلیکیشن‌های لایف‌استایل و سلامتی مجهز هستند تا کاربر بتواند روی سبک زندگی‌اش نظارت کند. مدل ۴۲ میلی‌متری ساعت گارمین تا ۱۰ روز شارژدهی دارد و عمر باتری مدل ۵۱ میلی‌متری به ۳۱ روز می‌رسد.
 
 
 
گارمین ساعت Epix 2 Pro را در مدل‌های استاندارد و یاقوت کبود روانه‌ی بازار می‌کند. قیمت مدل یاقوت کبود ۱۰۰ دلار بیشتر است.
 
مدل استاندارد ۴۲ میلی‌متری و ۴۷ میلی‌متری ساعت جدید گارمین ۹۰۰ دلار قیمت دارند و مدل ۵۱ میلی‌متری با قیمت ۱٬۰۰۰ دلار عرضه می‌شود. قیمت مدل‌های ۴۲ میلی‌متری و ۴۷ میلی‌متری یاقوت کبود ۱٬۰۰۰ دلار و قیمت مدل ۵۱ میلی‌متری یاقوت کبود ۱٬۱۰۰ دلار است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.