تلفن همراه

گوشی

June 4, 2023
11:20 یکشنبه، 14ام خردادماه 1402
کد خبر: 145961

بازگشت جادویی گوشی Nothing Phone با تجربه کاربری بهتر

جدیدترین گوشی Nothing Phone در ماه جولای به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این دستگاه قرار است بهبود قابل توجهی در تجربه کاربری ارائه دهد.
 
 
کارل پی، بنیانگذار شرکت Nothing، تایید کرده است که در ماه جولای، نسخه جدیدی از گوشی 1 Phone را به صورت جهانی عرضه خواهد کرد. او در یک مصاحبه با مجله Forbes، اعلام کرده است که 2 Phone همزمان با سایر کشورها در دسترس کاربران در ایالات متحده آمریکا هم قرار خواهد گرفت. از آنجا که 2 Phone مدت‌ها پس از عرضه جهانی در آمریکا قابل دسترسی نبود، این تغییر نسبت به سال گذشته، بسیار خوشایند است.
 
پی درباره برنامه‌هایش برای 2 Nothing Phone بیان کرده است که بازار آمریکا برای موفقیت شرکت بسیار حائز اهمیت است. او امیدوار است که این دستگاه جدید، به مصرف‌کنندگان در سراسر کشور گزینه‌ای واقعی برای آیفون ارائه دهد. او در گفت‌وگو با دیوید فلان از Forbes، اظهار داشت: از آنجا که ایالات متحده بازاری کاملاً تحت سلطه اپل است و هیچ گزینه واقعی برای افرادی که به دنبال جایگزینی هستند، وجود ندارد، این برای 2 Phone فرصتی بسیار خوب است.
 
جدیدترین گوشی Nothing Phone در ماه جولای به صورت جهانی عرضه خواهد شد. این دستگاه قرار است بهبود قابل توجهی در تجربه کاربری ارائه دهد.
 
پی همچنین تأیید کرد که 2 Nothing Phone دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است که 200 میلی آمپر ساعت بیشتر از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در 1 Phone است. اگرچه این باعث نمی‌شود که این باتری به بزرگترین باتری در گوشی‌های هوشمند مدرن تبدیل شود، اما همچنان از واحد 3,900mAh موجود در Galaxy S23 و واحد 4,323mAh در iPhone 14 Pro Max بزرگتر خواهد بود.
 
در مورد پردازنده، پی قبلاً تأیید کرده بود که 2 Nothing Phone  با Snapdragon 8+ Gen 1 سال گذشته به جای آخرین Snapdragon 8 Gen 2 ارائه خواهد شد. او در توضیح دلیل این تصمیم گفته است که 8+ Gen 1 یک پردازنده قابل اطمینان است که از زمان معرفی، توسط بروزرسانی‌های متعدد به طور کامل آزمایش و بهینه‌سازی شده است. او گفت که این چیپ به ارائه عملکرد با کیفیت بالا و با هزینه پایین کمک می کند، به همین دلیل دستگاه جدید را قابل دسترس نگه می‌دارد.
 
براساس گفته پی، به جای تمرکز بر مشخصات فنی، تجربه کاربری را در اولویت قرار خواهد داد. همچنین، حضور 8+ Gen 1 در این شرکت بهبود این موضوع را فراهم می‌کند. با این حال، با نزدیک شدن به زمان عرضه 2 Phone، هنوز نمی‌توان با اطمینان کامل بگوییم که آیا می‌تواند مانند نسخه قبلی خود که گفته می‌شود 750 هزار واحد از آن به صورت جهانی به فروش رسیده، موفق باشد یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.