5G, 6G, vRAN, OpenRAN

اپراتورها

تلفن همراه

June 8, 2023
18:59 پنجشنبه، 18ام خردادماه 1402
کد خبر: 146080

وودافون بخش مراقبت های بهداشتی اختصاصی راه‌اندازی کرد

vodafone-in-health-770x285.jpg
 
ICTna.ir – وودافون خدمات سلامتی جدید خود را معرفی کرد. این بخش جدید برای "تسریع استفاده از فناوری در مراقبت های بهداشتی" طراحی شده است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، خدمات جدید که با عنوان Vodafone in Health رونمایی شده، قرار است "مشاور مورد اعتماد بخش سلامت" باشد و با همکاری آن برای توسعه محصولات فناوری و "پشتیبانی از ارائه نتایج بهتر برای بیماران" کار شود. 
 
بخش جدید با NHS و سایر ارائه دهندگان خدمات مراقبت های بهداشتی خصوصی و دولتی به منظور ایجاد واحدهای برای تغییر و سرعت بخشیدن به تحول دیجیتال در این بخش همکاری خواهد کرد. وودافون میگوید با این روند، زمان نیروی کار آزاد می شود و کارایی و بهره وری افزایش می یابد.
 
 
رئیس بخش بهداشت وودافون انگلیس در این خصوص گفت: من واقعاً هیجان زده هستم که بخش تازه ایجاد شده وودافون در سلامت را رهبری می کنم که به عنوان یک مشاور فناوری و مرکز نوآوری برای همه شرکای مراقبت های بهداشتی و مشتریان ما عمل می کند. تمرکز ما بر حمایت از ارائه دهندگان خدمات سلامت برای کار فراتر از مرزهای سازمانی است. ما برای کمک به آنها برای دستیابی به نتایج بهتر برای بیماران از طریق اتصال بهتر و نوسازی فناوری تلاش خواهیم کرد.
 
ماه گذشته BT برنامه "بخش های مجازی" خود را راه اندازی کرد که برای ارائه راه حل های تکنولوژیکی به NHS و سایر ارائه دهندگان خدمات مراقبت های بهداشتی برای مراقبت از بیمار طراحی شده است، از جمله این برنامه ها، نظارت بر هوش مصنوعی و مشاوره آنلاین اعلام شد.
BT با خبر خود جزئیات بیشتری را ارائه کرده بود که براساس آن این طرح ظاهراً شامل دستگاه‌هایی می‌شود که شرایط سلامتی مانند COPD و بیماری‌های قلبی را مانیتور می‌کنند. از سوی دیگر سیستم‌های هوش مصنوعی که اطلاعات سلامتی را در زمان واقعی ضبط می‌کنند و پزشکان را قادر می‌سازد تا "اقدامات مراقبتی بخش مجازی" را انجام دهند.
 
در ژانویه اپراتور هلندی KPN شرکت مدیریت داده و ادغام ایتزوس را برای تقویت بخش مراقبت های بهداشتی خریداری کرد. این شرکت گفت که قصد دارد ایتسوز را با KPN Health ادغام کند تا به آن کمک کند بلندپروازیش را برای اتصال داده ها بین سیستم های مختلف مبتنی بر خدمات مراقبت های بهداشتی محقق کند و همکاری و اشتراک گذاری اطلاعات را آسان تر کند.
 
از سوی دیگر، سال گذشته Virgin Mediaو  O2 و NHS برای ساختن « اولین بیمارستان متصل به 5G» در بریتانیا همکاری کردند . آزمایش‌های بیمارستان هوشمند Maudsley و داروخانه هوشمندش توسط NHS Digital با فناوری ارائه شده توسط VMO2 و نوکیا تأمین میشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.