باندپهن

June 21, 2023
14:57 چهارشنبه، 31ام خردادماه 1402
کد خبر: 146542

ارائه حداکثری پوشش ارتباطی شرکت مخابرات در پیاده روی اربعین حسینی

در جلسه هماهنگی ستاد اربعین شرکت مخابرات ایران که روز دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴٠۲ در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت برگزار شد، بر ارائه حداکثری پوشش ارتباطی مخابرات در پیاده روی اربعین حسینی تاکید شد.
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، جلسه ستاد اربعین حسینی این شرکت با حضور اعضای ستاد به منظور هماهنگی های اولیه اقدامات فنی و غیر فنی برای ارائه خدمات ارتباطی به زائران پیاده روی اربعین حسینی روز دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴٠۲ برگزار شد.
 
بر اساس این خبر، اعضای ستاد ضمن بررسی اقدامات انجام شده در اربعین سال گذشته، در مورد اقدامات برنامه عملیاتی فنی و غیر فنی اربعین سال جاری در این جلسه به گفت و گو واخذ تصمیم پرداختند.
 
در این جلسه، مواردی پیرامون ضرورت ارایه خدمات بیشتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) امسال نسبت به سال های گذشته و اهمیت این مهم تاکید شد.
 
بنابر این گزارش، در این نشست، اقدامات اولیه در خصوص توسعه شبکه، افزایش پوشش خدمات ارتباطی زائران اربعین حسینی، پایدار بودن شبکه مخابراتی، ارائه خدمات زیرساختی به دستگاه های خدمت رسان و همچنین اقدامات غیر فنی نظیر تامین اسکان همکاران زائر در شهرهای مرزی با کشور عراق تشریح شد.
 
گفتنی ست، مدیران مخابرات مناطق ایلام، خوزستان، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی به صورت ویدیوکنفرانس و سایر اعضای ستاد اربعین حسینی شرکت مخابرات ایران به صورت حضوری در این جلسه شرکت و به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.