فناوری اطلاعات

June 25, 2023
13:38 یکشنبه، 4ام تیرماه 1402
کد خبر: 146621

سلطانی بر اهمیت سیستم جامع مدیریت زنجیره تامین درپیشبرد برنامه ها و استراتژی شرکت تاکید کرد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید براهمیت زنجیره تامین درپیشبرد برنامه ها و استراتژی شرکت گفت: کل فرایند های شرکت باید بر اساس راهبرد های تعیین شده در حوزه زنجیره تامین باشد تا بتوان به بهبود و بهره وری در ایجاد ارزش های روز افزون برای همه ذی نفعان دست یافت.
 
 
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سلطانی مدیر عامل در نخستین کارگاه تخصصی سیستم جامع مدیریت زنجیره تامین (scm)، ضمن تشریح راهبردهای حوزه زنجیره تامین در مخابرات بر اهمیت توسعه و پشتیبانی زیر ساخت ها با هدف درآمدزایی تاکید کرد و گفت: تعیین استراتژی ها و تاکتیک های موثر بر درآمد و تقویت همکاری بین همه ذی نفعان در حمایت از اهداف راهبری مناطق است.
 
وی در این کارگاه دو روزه که با حضورمعاونین، مدیران کل ستادی و مدیران مناطق کشور ۳ و ۴ خرداد در هتل بهمن مشهد به منظور آموزش، رفع اشکال، تبادل نظر و دریافت بازخورد همکاران برگزارشد ،اظهارداشت: همه مناطق باید براساس برنامه های راهبردی حرکت کنند ودر فرآیندهای عملیاتی نیزاین برنامه ها را در اولویت فعالیت ها قرارداده و با دقت و برنامه ریزی موثر در تحقق آن یاری نمایند.
 
همچنین در این همایش دکتر لطفعلی زاده معاونت پشتیبانی و زنجیره تامین، ضمن اشاره به حائز اهمیت بودن زنجیره تامین در استراتژی شرکت، اظهار داشت: بحث تقاضا و زمان تحویل تقاضا از اهمیت خاصی در scm برخوردار می باشد.
 
اوبا اشاره به تاثیر مستقیم زنجیره تامین بر درآمد، کاهش هزینه و چالاکی کسب و کار افزود: با کنترل هزینه ها و مدیریت تقاضاها از طریق این سامانه، تاثیر مثبت آن را در همه حوزه ها مشاهده خواهیم کرد.
 
معاونت پشتیبانی و زنجیره تامین افزود: استاندارد کردن فرآیندها، مستندها و قراردادها، خودکار بودن به جای سیستم دستی، استاندارد کردن داده ها، ایجاد دیتا بیس و تصمیم گیری بر اساس تحلیل داده ها از اهداف این سامانه می باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.