فناوری اطلاعات

June 27, 2023
13:33 سه شنبه، 6ام تیرماه 1402
کد خبر: 146740

گروه فناوری اطلاعات هلو از محصولات حسابداری خود رونمایی کرد

گروه فناوری اطلاعات هلو در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ، محصولات حسابداری خود با نام Apex را معرفی کرد.
 
 
گروه فناوری اطلاعات هلو در نشست خبری خود در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با حضور اصحاب رسانه، درباره توسعه کسب و کارها با استفاده از فناوری‌های نوین صحبت کرد و محصولات حسابداری خود با نام Apex را معرفی کرد.
 
در ابتدای نشست خبری، حمیدرضا صدیقیان راد، به معرفی محصولات هلو پرداخت. مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو گفت: محصولات این شرکت برای اصناف خاص با عنوان محصولات حسابداری Apex تولید شده و محصولات، تخصصی و متناسب با هر شغل و صنف ارایه می‌شوند. بعد از نیازسنجی نوع کسب و کار و تلاش برای پاسخ به نیازهای حسابداری آنها، محصولات هلو برای شرکت‌های مختلف اعم از بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری طراحی و اجرا شده است.
 
محصولات هلو تنها برای ارایه خدمات به کسب و کارهای کوچک نیست و در حال تولید محصول مناسب برای کسب و کارهای بزرگ است. محصولات هلو برای کسب و کارهای الکترونیک و دیجیتال، غذا و رستوران، مد و پوشاک، خدمات وسایل نقلیه، خدمات ساختمانی و املاک ارایه می‌شود.
 
مدیرعامل هلو عنوان کرد: از نظر ریالی، محصولات هلو برای شرکت ها از مبلغ 200 هزار تومان تا 20 میلیارد تومان، متناسب با نیاز مشتریان تولید شده است. صدیقیان ادامه داد: نیازهای مختلف استارتاپ‌ها و جامعه حسابداران استارتاپ‌ها هم مورد توجه ما بوده است. هلو نیاز استارتاپ‌‌ها حتی در قانون جدید مودیان مالیاتی را هم درنظر گرفته است و برای آن راهکار ارایه داده است.
 
استفاده بیشتر از فناوری های نوآورانه
در ادامه، ابوالفضل میعادیان، قائم مقام مدیر عامل، نیز به تقسیم بندی هزینه های کسب و کار در کشورهای دیگر پرداخت. میعادیان ادامه داد: برخی کسب و کارها با افزایش چالش‌های اقتصادی مثل رکود یا تورم وارد مسیر هزینه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوآورانه می‌شوند.
 
میعادیان عنوان کرد: راهکارهای آی‌تی محور، سرعت را افزایش و هزینه را کاهش می‌دهند. هرچند در کشورهای توسعه نیافته به سمت مدیریت و کاهش هزینه پیش می‌روند وهزینه های فناوری و آی‌تی را کاهش می‌دهند.
 
قایم مقام هلو با اشاره به کرونا و اثرات آن گفت: پیش از کرونا ما در ایران هم این ساختار را پیش می‌بردیم، اما کرونا منجر به تغییر ساختار و تمرکز روند کاری کسب و کارها در حوزه آی‌تی شد. این جهش و پرش در تغییر رویکرد در اصناف هم مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا برای پاسخ به این نیازها، سعی در تولید و عرضه محصولات آی‌تی محور کرده‌ایم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.