معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، حسین فرهیدزاده معاون وزیر، رئیس هیئتمدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، لطفالله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و علیرضا کشاورز جمشیدیان دبیر سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران، سهشنبه ۶ تیر، با حضور در غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸) نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفنهمراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کردند.
مدیرعامل سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان با حضور در غرفه ایرانسل، از نزدیک با سرویس جدید شایا به عنوان راهکار سازمانی جدید ایرانسل برای مدیریت رضایتمندی مشتریان کسبوکارها آشنا شد و از اهتمام ایرانسل نسبت به کسب رضایتمندی حداکثری مشترکان خود قدردانی کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در غرفه ایرانسل، از سرویس اینترنت پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) بازدید و ابراز امیدواری کرد با اقدامات ایرانسل، این سرویس هرچه سریعتر در شهرهای مختلف گسترش یابد.
دبیر سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران هم در غرفه ایرانسل، با ویژگیهای محصولاتی مانند شبکه جامع ارتباطات درون سازمانی ایرانسل و دیگر راهکارهای سازمانی و خدمات مبتنی بر فناوریهای نوین از جمله اینترنت اشیا و نیز سایر محصولات و خدمات دیجیتال ایرانسل، آشنا شد.
ایرانسل اولین اپراتور ارائهدهنده ۵G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال»، در سالن اصلی بیستوششمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ شرکت کرده و آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را در حوزههای مختلف فناوریهای ارتباطی، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، به بازدیدکنندگان و علاقهمندان معرفی میکند.
غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، مانند نمایشگاههای گذشته، تحت پوشش شبکه نسل پنج تلفنهمراه ۵G است و بازدید کنندگان میتوانند کاربستهای (use case) مختلف ۵G را با ایرانسل تجربه کنند.
از جمله خدمات و محصولات ارائه شده توسط ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، میتوان به معرفی خدمات قابل ارائه بر بستر جدیدترین فناوریهای ارتباطی، مانند نسل پنجم شبکه تلفنهمراه ۵G و شبکه فیبر نوری به منازل و کسبوکارها (FTTx) اشاره کرد.
همچنین جدیدترین دستاوردها و خدمات فناورانه ایرانسل، مانند سرویسهای مبتنی بر هوش مصنوعی و سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفنهمراه (ViLTE)، در این نمایشگاه به بازدید کنندگان ارائه میشود.
سرویسهای دیجیتال ایرانسل که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ به علاقهمندان سبک زندگی دیجیتال معرفی و عرضه میشود، نسل جدید سوپر اپلیکیشن «ایرانسلمن»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال «یلونام»، سرویس تبلیغات هوشمند و دیجیتال «یلو ادوایز»، بازار دیجیتال API «یلو هاب»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، سرویس اشتراک ویدیو با امکان کسب درآمد «راویتو»، سرویس پیشواز ویدیویی، پلتفرم جامع انتشار و استریم موسیقی، خدمات آهنگ پیشواز و بستر کسب درآمد برای صاحبان اثر صوتی «ریتم» و سامانه امن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مناسب «سیمبا» است.
بخش کسبوکار سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه، سرویس خودروی متصل، سیستم بیسیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیتشبکه به کسبوکارها، شبکه اختصاصی ۵G برای کسبوکارها و سامانه مدیریت هوشمند ناوگان «FMS» را به سازمانها و شرکتها ارائه میکند.
ارائه محصولات نرمافزاری تولید شده توسط ایرانسل برای استفاده در بخشهای منابع انسانی سازمانها و شرکتها، از جمله سامانه تیکتینگ داخلی iCare، سامانه مدیریت کلان پروژهها BDM، سامانه افزایش تعامل درونسازمانی iShine و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان IPF، از دیگر بخشهای غرفه ایرانسل است.
شرکت ویستا، بازوی سرمایهگذاری ایرانسل در کسبوکارهای نوپا، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیمهای خلاق و نوآور در اکوسیستم استارتاپی کشور است.
همچنین بخش دیگری از غرفه ایرانسل، به حضور شرکتهای زیرمجموعه ایرانسل مانند اسنپ و روبیکا اختصاص دارد.
ایرانسل در غرفه خود در الکامپ ۱۴۰۲، محصولات ارتباطی مانند سیمکارت، گوشی تلفنهمراه و انواع مودم را عرضه میکند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتریان، به سؤالات احتمالی مشترکان درباره تجربه کاربریشان پاسخ میدهند. همچنین در این بخش، خدمات گفتوگوی آنلاین و پشتیبانی کاربران ناشنوا نیز ارائه و از سرویس «شایا» به عنوان شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل، با هدف تحول فضای کسبوکار، خصوصاً در گسترش فرهنگ مشتریمداری، رونمایی میشود.
بخش دیگر غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسبوکار مسئولانه، پایداری و سرمایهگذاری اجتماعی است و علاقهمندان میتوانند با کارشناسان این بخش ایرانسل، درباره موضوعات مورد تمرکز ایرانسل از جمله پایداری کسبوکار، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار، کاهش رد پای کربن و… گفتوگو کنند.
بازدیدکنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ میتوانند با کارشناسان تیم جذب و استخدام به صورت مستقیم گفتوگو کنند و با آخرین فرصتهای شغلی ایرانسل آشنا شوند.
معرفی بخشهای مختلف مجموعه ایرانسل لبز از جمله مرکز نوآوری، مرکز تحقیق و توسعه، آکادمی و مرکز تعمیر قطعات نیز از دیگر بخشهای غرفه ایرانسل است.
همچنین در این نمایشگاه، ایرانسل آماده گفتوگو با شرکتهای مختلف تولید کننده داخلی است تا در زمینه بومیسازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات مورد نیاز خود گام بردارد.
در روزهای برگزاری نمایشگاه، علاوه بر امضای تفاهمنامه با سازمانها و کسبوکارها، ایرانسل در غرفه خود در سالن ۳۸، در بخش ویژهای، کارگاههایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمانها و صنایع، مسیر یادگیری برنامهنویسی، فناوریهای مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در جهان دیجیتال و…، همه روزه در چهار نوبت مختلف برگزار میکند.
همچنین ایرانسل حامی رویداد جانبی «الکام تاکز» است که در روزهای نمایشگاه با هدف بررسی آخرین تحولات، روندها و چالشهای اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنلها و سخنرانیها برگزار میشود. آکادمی ایرانسل همه روزه سخنرانیهای تخصصیای را در موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تحلیل داده، بلاک چین و فینتک را در غرفه ایرانسل در سالن ۸و۹ برگزار میکند. «اتاق خبر» غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ نیز میزبان خبرنگاران و اهالی رسانه است. علاقهمندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل، میتوانند تا ۸ تیر، از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران حضور پیدا کرده و به «سالن ۳۸» و «سالن ۸و۹» مراجعه کنند.