فناوری اطلاعات

June 28, 2023
16:16 چهارشنبه، 7ام تیرماه 1402
کد خبر: 146821

گروه فناوری اطلاعات هلو از محصولات جدید خود رونمایی کرد

«هلو» اکنون با بیش از یک میلیون مشترک، ۵۳ درصد بازار نرم‌افزارهای حسابداری و مالی در ایران را در اختیار دارد.
 
 
گروه نرم‌افزارهای حسابداری هلو حالا تبدیل به یک گروه فناوری اطلاعات شده است و خدمات بسیار گسترده‌تری را در لایه‌های مختلف به ۱۵۰ واحد صنفی ارائه می‌کند. «هلو» اکنون با بیش از یک میلیون مشترک، ۵۳ درصد بازار نرم‌افزارهای حسابداری و مالی در ایران را در اختیار دارد.
 
هلو وارد فضاهای جدیدی از تکنولوژی مثل عرضه سخت‌افزار شده است که «هلو باکس» نام دارد و شامل دستگاه‌های مورد‌نیاز فروشگاه‌ها می‌شود. هلو همچنین بسته‌های نرم‌افزاری متفاوتی را عرضه کرده که حالا برای فروشگاه‌های کوچک، متوسط و بزرگ و سازمان‌های خیلی بزرگ مثل رستوران‌های زنجیره‌ای فعال در سراسر کشور هم قابل استفاده است.
 
گروه فناوری اطلاعات هلو حالا API خودش را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا همه بتوانند به‌طور اختصاصی محصول موردنظر خودشان را بسازند. این ویژگی باعث شده است تا همه واحدهای صنفی بسته به نیاز خودشان، نرم‌افزارهای متنوعی برای فروش محصولات خود داشته باشند و بتوانند کسب‌وکار خود را بهتر مدیریت کنند.
 
غرفه هلو در نمایشگاه الکامپ یک غرفه کاملاً متفاوت با سایر غرفه‌هاست و مسئولین این سازمان تلاش کرده‌اند تا با شبیه‌سازی بسیاری از فروشگاه‌های صنفی، مراحل صفر تا صد خرید از این واحدهای صنفی با کمک تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هلو را نشان بازدیدکنندگان دهند. این موضوع باعث شده است تا بتوان ماهیت سرویس‌های هلو را لمس کرده و بتوان تجربه جالبی از فرایند خرید را مشاهده کرد.
 
در این گزارش ویدیویی با «حمیدرضا صدیقیان راد»، مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو و «شاهین حسین‌پور»، معاون بازاریابی گروه فناوری اطلاعات هلو، درباره اهداف این شرکت و نحوه فرایند همکاری آن‌ها با سایر واحدهای صنفی مصاحبه کردیم. مدیرعامل هلو همچنین درباره تغییرات استراتژیک هلو صحبت کرد و از چرایی تبدیل‌شدن این شرکت به یک گروه فناوری اطلاعات سخن گفت.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از غرفه گروه فناوری اطلاعات هلو به سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.