فناوری اطلاعات

June 30, 2023
12:46 جمعه، 9ام تیرماه 1402
کد خبر: 146841

حضور ۱۸ شرکت خارجی در خانه نوآوری نمایشگاه الکامپ

همزمان با برپایی نمایشگاه الکامپ، ۱۸ شرکت خارجی در بخش خانه نوآوری نمایشگاه بین المللی، اقدام به برپایی غرفه کردند و از این طریق، بازدید از دستاوردهای فناورانه محققان کشور در حوزه ICT فراهم شد.
 
نمایشگاه الکامپ یکی از بزرگترین رویدادهای کشور در حوزه‌های طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال است که همه ساله با حضور شرکت های فعال در این حوزه برگزار می‌شود.
 
نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت های بازار به جایگاه سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.
 
دستیابی به اقتصاد دانش بنیان و عمق بخشی به اقتصاد زیست بوم فناوری کشور جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه های مختلف الکترونیک، کامپیوتر(سخت افزار و نرم افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخشهای مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست.
 
بر این اساس شرکت‌های دانش بنیان نیز سهمی از رویداد بیست و ششم الکامپ داشتند به گونه ای که ۵۰۰ شرکت فناور و دانش بنیان مستقل و همچنین شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری در آن حضور دارند.
 
در کنار این شرکت ها، با حمایت معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ۵۳ مهمان از ۸ کشور در قالب برپایی غرفه و همچنین بازدید از نمایشگاه در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ حاضر شدند و در خانه نوآوری iHIT نمایشگاه بین المللی تهران مستقر شدند.
 
شرکت های حاضر در این نمایشگاه از کشورهای روسیه، چین، بوسنی و هرزگوین، ارمنستان، ترکیه، ازبکستان و سوریه هستند. ۱۸ شرکت خارجی خانه نوآوری  iHIT مستقر شدند و اقدام به پرپایی غرفه کردند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.