تلفن همراه

گوشی

July 11, 2023
13:40 سه شنبه، 20ام تیرماه 1402
کد خبر: 147434

تصاویر واقعی ناتینگ فون ۲ فاش شد

در آستانه‌ی رونمایی از ناتینگ فون ۲، تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که تقریباً تمام جزئیات طراحی آن را نمایش می‌دهند.
 
 
 
تاکون شاهد افشای تصاویر زیادی از گوشی ناتینگ فون ۲ بوده‌ایم که طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته بودند. ولی حالا به لطف کاربری در توییتر علاوه بر تصاویر این گوشی در دنیای واقعی، می‌توان مشخصات آن را نیز دید.
 
کاربری در توییتر به نام TechDocterz تصاویر جدیدی از ناتینگ فون ۲ در دنیای واقعی را منتشر کرده است که به ما دید کاملی از مشخصات و طراحی این گوشی را می‌دهد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که ناتینگ فون ۲ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ استفاده خواهد کرد که با حافظه‌ی ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایت رم همراه خواهد شد. ناتینگ برای این گوشی تصمیم گرفته است تا از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسی به عنوان دوربین اصلی و اولترا واید و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی  برای ثبت تصاویر سلفی به کار ببرد. ناتینگ برای ناتینگ فون ۲ به سراغ یک صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی اولد با نرخ به‌روزرسانی تطبیقی ۱۲۰ هرتز رفته است و این گوشی را با اندروید ۱۳ به همراه رابط کاربری اختصاصی خود یعنی NOTHING OS 2.0.0 عرضه خواهد کرد.
 
 
 
TechDocterz همچنین تصاویری از جعبه‌ی ناتینگ فون ۲ منتشر کرده است که به نظر می‌رسد همانند نسل قبلی یعنی ناتینگ فون ۱ تنها شامل سوزن خروج سیم‌ کارت، کابل یک متری Type-C و دفترچه‌ی راهنما خواهد بود. نکته‌ای نسبت به نسل گذشته تغییر کرده است این است که کابلی که همراه با این گوشی عرضه می‌شود از طراحی‌ای شفاف بهره خواهد برد که باعث می‌شود تا بیشتر با طراحی دستگاه همخوانی داشته باشد به جذابیت آن بیفزاید.
 
 
 
 
 
براساس شایعات ناتینگ فون ۲ در دو نسخه‌ با حافظه‌ی ذخیره سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به همراه ۱۲ گیگابایت رم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. دوربین دوگانه این گوشی نیز از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی JN1 سامسونگ برای دوربین اولترا واید به همراه یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی برای ثبت تصاویر سلفی استفاده خواهد کرد. وظیفه‌ی تامین انرژی ناتینگ فون ۲ نیز برعهده‌ی یک باتری ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سیمی ۳۳ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ناتینگ فون ۲ تا سه به‌روزرسانی بزرگ اندروید و تا چهار سال وصله‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. براساس شایعات پیشین قیمت نسخه‌ی پایه‌ی این گوشی ۷۲۹ یورو خواهد بود.
 
 
 
انتظار می‌رود که ناتینگ فون ۲ در تاریخ ۱۱ جولای (۲۰ تیر) شاهد رونمایی و معرفی رسمی این دستگاه باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.