تلفن همراه

گوشی

July 12, 2023
15:34 چهارشنبه، 21ام تیرماه 1402
کد خبر: 147463

گوشی گیمینگ رد مجیک 8S پرو به‌زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود

علاقه‌مندان به رد مجیک 8S پرو به‌زودی می‌توانند این گوشی هوشمند قدرتمند را در بازارهای خارج از چین نیز تهیه کنند.
 
 
 
نوبیا اوایل ماه جاری رد مجیک 8S پرو را برای بازار چین معرفی کرد و حالا قصد دارد از ۱۸ جولای عرضه‌ی این گوشی هوشمند را در بازارهای بین‌المللی آغاز کند. اگرچه این شرکت درکنار گوشی مذکور رد مجیک 8S پرو پلاس را نیز رونمایی کرد، به‌نظر می‌رسد دستگاه یادشده در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند.
 
رد مجیک 8S پرو از نسخه‌ی اورکلاک Snapdragon 8 Gen 2 بهره می‌برد. فرکانس این تراشه از ۳٫۲ به ۳٫۳۶ گیگاهرتز افزایش یافته است. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود و به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.
 
از دیگر ویژگی‌های جذاب Red Magic 8S Pro می‌توان به نمایشگر ۶٫۸ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پوشش گوریلاگلس ۵ و وضوح ۲۴۸۰ در ۱۱۱۶ پیکسل اشاره کرد که حسگر اثرانگشت نیز زیر آن تعبیه شده است.
 
رد مجیک 8S پرو از دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد و در پنل جلویی نیز میزبان دوربین سلفی زیر نمایشگر ۱۶ مگاپیکسلی است.
 
به‌گفته‌ی GSMArena، از دیگر ویژگی‌های این گوشی قدرتمند می‌توان به دو بلندگوی استریو، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۸۰ واتی اشاره کرد.
 
اکثر ویژگی‌های مدل پرو پلاس رد مجیک 8S مشابه مدل پرو است، با این تفاوت که از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۱۶۵ وات بهره می‌برد و حداکثر با ۲۴ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.