دوربین

فناوری اطلاعات

July 16, 2023
16:31 یکشنبه، 25ام تیرماه 1402
کد خبر: 147603

رونمایی از دوربین A۶۷۰۰ سونی با قابلیت‌های هوش مصنوعی

سونی به‌تازگی از جدیدترین دوربین خود به نام A۶۷۰۰ APS-C رونمایی کرد. محصولی مجهز به دوربین بدون آینه ۲۶ مگاپیکسلی و فوکوس خودکار هوش مصنوعی که ‌می‌تواند ویدئوهایی با کیفیت ۴K و نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ثبت کند.
 
 
 
این در حالی است که مدل قبلی این خانواده، از نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی ‌می‌کرد. اما نقطه قوت این دوربین، سیستم پردازشی مجهز به هوش مصنوعی آن است و به گفته سونی، از قابلیت‌های مشابه فوکوس خودکار به‌کار رفته در مدل ۳۹۰۰ دلاری A۷R V این شرکت، در این محصول استفاده شده که قدرت تشخیص سوژه ارتقایافته‌ای را برای دستگاه به ارمغان ‌می‌آورد. همچنین سونی در این دوربین، ۳۳۴ نقطه فوکوس خودکار تشخیص فاز اضافه کرده و به لطف فریم‌بندی خودکار هوش‌مصنوعی نیز دوربین ‌می‌تواند سوژه‌ها را بدون نیاز به حرکت دوربین ردیابی کند. این شرکت، از نمایشگر LCD لمسی با قابلیت تغییر زاویه را به این دوربین اضافه کرده که در مقایسه با دوربین A۶۶۰۰، حدود ۳۳ درجه زاویه دید وسیع‌تری را ارائه ‌می‌دهد. در خصوص مشخصات فیزیکی نیز باید گفت که A۶۷۰۰ تغییراتی را در قسمت‌های مختلف به ویژه اتصال‌ها به خود دیده به‌طوری که به یک درگاه USB-C مجهز شده که از شارژ سریع USB-PD و فناوری انتقال سریع Gen ۲ ۳.۲  پشتیبانی ‌می‌کند. همچنین در این دوربین، از دکمه چرخان جدید قابلیت تنظیم بیشتر استفاده شده و پشتیبانی از برنامه Creators سونی برای آپلود تصاویر و ویدئوها در فضای ابری نیز در A۶۷۰۰ گنجانده شده است. روی کاغذ، ‌می‌توان گفت دوربین A۶۷۰۰ در مقایسه با A۶۶۰۰ تغییرات نسبتا خوبی را به خود دیده و این ویژگی، A۶۷۰۰ را به یکی از بهترین گزینه‌های بازار برای آنهایی تبدیل ‌می‌کند که ‌می‌خواهند با پرداخت هزینه کمتر، لذت کار با دوربینی پیشرفته را تجربه کنند. سونی قیمت بدنه این دوربین را برابر با ۱۳۹۹ دلار تعیین کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.