تلفن همراه

گوشی

July 19, 2023
12:40 چهارشنبه، 28ام تیرماه 1402
کد خبر: 147714

مشکل خطوط سبز و صورتی نمایشگر پرچمداران قدیمی سامسونگ هنوز برطرف نشده است

کاربران گوشی‌های سامسونگ هنوز با مشکل ظاهرشدن خطوط سبز و صورتی روی نمایشگر دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند.
 
 
 
 
کاربران گوشی‌های سامسونگ هنوز با مشکل ظاهرشدن خطوط سبز و صورتی روی نمایشگر دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و این مشکلی است که به‌نظر می‌رسد عمدتاً دستگاه‌های مجهز به نمایشگر سوپر‌امولد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
 
با وجودی که سامسونگ این مشکل را تشخیص داده و خط‌مشی تعمیر رایگان را برای گوشی‌های بدون گارانتی سری گلکسی نوت 20 و گلکسی S20 که تحت تأثیر این مشکل قرار گرفته‌اند، در نظر گرفته است، اما سایر موبایل‌های این شرکت هنوز با چنین مشکلی روبه‌رو هستند.
 
برای مثال، یکی از کاربران گلکسی زد فلیپ 4 در هند گزارش می‌دهد که پنج ماه بعد از خرید این گوشی هوشمند، خط سبزرنگی در قسمت سمت چپ نمایشگر ظاهر شده است. این کاربر مطمئن است که موبایل آسیب فیزیکی ندیده؛ پشتیبانی سامسونگ نیز از ارائه خدمات تعویض رایگان نمایشگر امتناع کرده و گفته است که این مشکل تحت پوشش گارانتی دستگاه نیست. همین مسئله باعث شده است که این کاربر موضوع را در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی رسانه‌ای کند.
 
 
ادامه مشکل خطوط سبز و صورتی نمایشگر گوشی‌های سامسونگ
با وجودی که سامسونگ برای حل این مشکل طرح تعویض رایگان نمایشگر گوشی‌های گلکسی S22 اولترا و گلکسی نوت 20 اولترا را در دستور کار خود قرار داد، اما این طرح تعویض نمایشگر در مورد سایر دستگاه‌های شرکت با مشکل مشابه اعمال نمی‌شود. این رویکرد اعتبار شرکت را به‌شکل نامناسبی زیر سؤال می‌برد. به‌ویژه مشتریان وفادار سامسونگ نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند که می‌تواند روی فروش موبایل‌های بالارده شرکت تأثیرگذار باشد.
 
گفتنی است برخی از کاربران مشکل ظاهرشدن خطوط سفید روی نمایشگر دستگاه خود را گزارش کرده‌اند که جدی‌بودن این موضوع را بیشتر نشان می‌دهد. به عنوان مثال، یک کاربر هندی اخیراً از ظاهرشدن خط سفید‌رنگی روی نمایشگر گلکسی A71 خبر داده است.
 
جالب اینجاست که کاربران می‌گویند مشکلات نمایشگر حتی پس از تعویض نمایشگر مجدداً ظاهر می‌شوند که نشان می‌دهد علت اصلی، آسیب فیزیکی یا استفاده نادرست توسط کاربر نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.