تلفن همراه

گجت

July 21, 2023
13:11 جمعه، 30ام تیرماه 1402
کد خبر: 147750

گلکسی واچ ۶ احتمالاً ۲۸ درصد سبک‌تر از گلکسی واچ ۵ پرو خواهد بود

پیش از فرارسیدن زمان رونمایی، مشخصات کامل گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک به‌صورت غیررسمی منتشر شده است.
 
 
پیش از فرارسیدن زمان رونمایی، مشخصات کامل گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک به‌صورت غیررسمی منتشر شده است. به‌نظر می‌رسد هر دو ساعت هوشمند با پردازنده اگزینوس W930، رم ۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از راه برسند.
 
با نزدیک‌ترشدن به زمان دومین رویداد آنپکد سامسونگ برای ۲۰۲۳، خبرهایی در مورد دستگاه‌هایی که احتمالاً این شرکت در جریان رویداد مربوطه رونمایی می‌کند، منتشر می‌شود.
 
 
مشخصات احتمالی گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک
براساس اطلاعات فاش‌شده، ظاهراً گلکسی واچ ۶ حدوداً ۲۸ درصد سبک‌تر از نسل قبلی خود، یعنی گلکسی واچ ۵ خواهد بود. در پست منتشرشده در مورد این ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ به این موضوع اشاره شده است که گجت‌های پوشیدنی جدید، یعنی هر دو ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک، به تراشه اگزینوس W930 مجهز خواهند بود. همچنین ساعت‌های هوشمند جدید از رم ۲ گیگابایتی به‌همراه حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت بهره خواهند برد. به‌علاوه، در اطلاعات فاش‌شده به این موضوع اشاره شده است که نسخه ۴۰ میلی‌متری با باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و نسخه دیگر با باتری ۴۲۵ میلی‌آمپرساعتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
 
طبق پست منتشرشده یکی از منابع آگاه بازار، تصویری از مستندات مربوط به این ساعت‌های هوشمند منتشر شده که مهر محرمانه روی آن خورده است. تصویر مربوطه اطلاعاتی در مورد مشخصات ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ، یعنی گلکسی واچ ۶ و گلکسی واچ ۶ کلاسیک ارائه می‌‌دهد.
 
به‌نظر می‌رسد گلکسی واچ ۶ در دو نسخه ۴۰ میلی‌متری و ۴۴ میلی‌متری به بازار عرضه شود. نسخه ۴۰ میلی‌متری از نمایشگر ۱.۳۱ اینچی امولد بهره خواهد برد و نسخه ۴۴ میلی‌متری نیز مجهز به نمایشگر مشابه اما بزرگ‌تر ۱.۴۷ اینچی خواهد بود.
 
براساس اطلاعات فاش‌شده، ظاهراً هر دو ساعت هوشمند از ویژگی‌های مربوط به حوزه سلامت اعم از پایش خواب کاربر برخوردار هستند. درنهایت باید دید سامسونگ ساعت‌های هوشمند جدید را با چه مشخصاتی به بازار عرضه خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.