فناوری اطلاعات

July 25, 2023
12:26 سه شنبه، 3ام مردادماه 1402
کد خبر: 147892

رویداد هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان برگزار می‌شود

«رویداد هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان»، با نگاه به انقلاب صنعتی چهارم در تاریخ ۱۴ الی ۱۸ مردادماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.
 
مهدی گمرکی، دبیر اجرایی «رویداد هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان»، در گفت‌و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، اظهارکرد: یکی از اهداف برگزاری این رویداد، ایجاد فرهنگ سازی و آشنایی بخش‌های دولتی، بخش صنعت و سرمایه گذار و همچنین اصناف و عموم مردم  با اقتصاد و کسب و کارهای دیجیتال است.
 
وی با بیان اینکه این رویداد شامل ۱۶ کارگاه آموزشی عمومی و تخصصی، ۲ رویداد تخصصی ریورس پیچ و کنفرانس کسب و کارهای دیجیتال می‌شود، خاطر نشان کرد: شرکت در کارگاه‌های این رویداد برای افرادی که می‌خواهند با کسب و کارها و اقتصاد دیجیتال آشنا شوند، مانند مشاغل خانگی یا اصناف و عموم مردم و به طور کلی، کلیه کسانی که به دنبال راهی برای رسیدن به شغل پایدار هستند، مفید خواهد بود.
 
گمرکی ادامه داد: برخی از کارگاه‌ها نیز به‌صورت تخصصی‌تر برگزار می‌شود که افراد متخصص می‌توانند در کارگاه‌های تخصصی‌تر شرکت کنند.
 
وی افزود: از سال گذشته ما برنامه‌ای را تدارک دیدیم تا بتوانیم به اکوسیستم کسب و کار در حوزه کسب و کارهای دیجیتال و در مجموع در اقتصاد دیجیتال، نظمی ببخشیم. ضمن اینکه فرهنگ‌سازی هم انجام دهیم و بگوییم دنیا به سمت و سوی کسب و کارهای دیجیتال پیش می‌رود و در نهایت ما هم ناگزیر هستیم که در این راستا حرکت کنیم تا بتوانیم یک اکوسیستم سالم داشته باشیم و از آن بهره‌مند شویم.
 
دبیر اجرایی «رویداد هفته کسب و کارهای دیجیتالی اصفهان» یادآور شد: برخی از مشکلات مانند مشکلات محیط زیست  و بیکاری در استان اصفهان می‌تواند با توسعه اقتصاد دیجیتال حل شود.  
 
گفتنی است در روز اختتامیه این رویداد، در «جشنواره برگزیدگان» از افراد موفقی که در سال گذشته در حوزه کسب و کارهای دیجیتال مانند حوزه فروشگاه‌های اینترنتی، صنعت، شهر هوشمند، گردشگری، سلامت و دستگاه منتجب دولتی، موفق عمل کردند، تجلیل می‌شود.
 
همچنین، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.ecomdev.ir مراجعه کنند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.