تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

July 26, 2023
16:22 چهارشنبه، 4ام مردادماه 1402
کد خبر: 147965

بررسی احساس رضایت‌مندی و نارضایتی مشتریان کسب‌وکارها با پلتفرم بومی

محققان یکی از شرکت‌های فناور، پلتفرمی مبتنی بر هوش مصنوعی عرضه کردند که با بررسی آن صاحبان کسب‌وکارها قادرند اطلاعاتی از احساس کاربران در زمان بازدید از محصولاتشان به دست آورند.
 
قریشی از محققان این طرح در گفت‌وگو با ایسنا، طراحی و پیاده‌سازی پلتفرم‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعی را از دستاوردهای این شرکت دانست و گفت: در حوزه هوش مصنوعی سه محصول ارائه کردیم که اولین محصول ما جستجوگر معنایی است که در آن جستجوی کاربر بر اساس معنا است. مزیت این بخش آن است که جستجوی کاربر هدفمندتر می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این پلتفرم در حال حاضر در خصوص مفاهیم دینی خدمات جستجو  ارائه می‌دهد، اظهار کرد: محصول دوم تدوینگرهای هوشمند است. این محصول این قابلیت را دارد که احساس کاربران را از نظر رضایت‌مندی و نارضایتی نسبت به محتوایی که در اختیار آن قرار داده می‌شود، بررسی کند. این قابلیت برای کسب و کارهایی که دریافت بازخورد از کاربران برایشان مهم است، مؤثر خواهد بود؛ چرا که این زیر ساخت باعث می‌شود صاحبان کسب و کار درک بهتری از خواسته‌های کاربران به دست آورند.
 
قریشی، پلتفرم توصیه‌گر را از دیگر زیر ساخت‌های ایجاد شده در این شرکت ذکر کرد و گفت: این قابلیت موجب می‌شود که صاحبان کسب و کار درک بهتری از نظرات مشتریان خود داشته باشند، ضمن آنکه میزان فروش محصولات را افزایش می‌دهد؛ چرا که علاوه بر معرفی محصولات مورد نظر مشتریان، محصولات مشابه دیگری را به آنها معرفی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.