فناوری اطلاعات

August 7, 2023
10:42 دوشنبه، 16ام مردادماه 1402
کد خبر: 148255

ناتینگ از یک برند جدید برای محصولات مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد

برند جدید «CMF by Nothing» نام دارد و اولین دستگاه‌های آن یک هدفون و ساعت هوشمند خواهند بود.
 
 
شرکت ناتینگ (Nothing) بیشتر از 2 سال قبل تأسیس شد و تاکنون دو گوشی ناتینگ فون 1 و ناتینگ فون 2 را روانه بازار کرده است. حالا این شرکت از یک برند جدید برای محصولات مقرون‌به‌صرفه خود رونمایی کرده که «CMF by Nothing» نام دارد.
 
«کارل پی»، مدیرعامل Nothing در جریان ویدیوی آخرین به‌روزرسانی‌های این شرکت گفت که برند جدید CMF by Nothing، با هدف ارائه محدوده جدیدی از محصولات ایجاد شده است که دستگاه‌هایی با طراحی بهتر را در دسترس تمام کاربران قرار می‌دهد. اولین محصولات این برند یک هدفون و ساعت هوشمند جدید خواهند بود که هر دو اواخر امسال وارد بازار خواهند شد و در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری درباره آن‌ها ارائه می‌شود.
 
 
برند جدید ناتینگ روی چه ویژگی‌هایی تمرکز دارد؟
CMF ظاهراً مخفف «Color, Material and Finish» است که به فلسفه‌ای از طراحی با همین نام اشاره دارد. درحالی‌که برند اصلی Nothing روی «نوآوری در طراحی» و استفاده از «جدیدترین فناوری» متمرکز است، پی می‌گوید که محصولات CMF by Nothing دارای «طراحی شیک» خواهند بود و بیشتر دسترس‌پذیر هستند و همچنین «کیفیت قابل اعتمادی» را ارائه می‌کنند.
 
مدیرعامل ناتینگ همچنین اشاره کرد که «CMF by Nothing» توسط یک تیم جداگانه مدیریت می‌شود تا اطمینان داشته باشند که هیچ‌گونه حواس‌پرتی از محصولات اصلی رخ نمی‌دهد.
 
 
پی زمانی که هنوز در وان‌پلاس مشغول به کار بود نیز برند فرعی مقرون‌به‌صرفه‌ای برای این شرکت راه‌اندازی کرد. درواقع برند Nord که متعلق به وان‌پلاس است، توسط او راه‌اندازی شد که تاکنون چندین گوشی، هدفون و حتی یک ساعت هوشمند در دسته محصولات آن قرار می‌گیرند.
 
ناتینگ فون 2 به‌عنوان جدیدترین گوشی این شرکت با مشخصاتی ازجمله اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی از اواخر ماه گذشته با قیمت 599 دلار (برای مدل مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی) وارد بازار شده است. پیش‌تر در این مطلب مشخصات فنی این دو دستگاه را مقایسه کرده بودیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.