فناوری اطلاعات

August 7, 2023
10:42 دوشنبه، 16ام مردادماه 1402
کد خبر: 148256

ایلان ماسک زیر تیغ جراحی می‌رود

ایلان ماسک ۵۲ ساله در پستی در پلتفرم" ایکس" (توییتر سابق) اعلام کرد که روز دوشنبه، ام آر آی از گردن و قسمت بالای کمر خود انجام خواهد داد و ممکن است به عمل جراحی نیاز داشته باشد.
 
ایلان ماسک که ثروتمندترین فرد جهان است، گفت این هفته معلوم می‌شود که آیا به عمل جراحی نیاز دارد یا خیر. وی قبلا گفته بود برای تقویت پلاک تیتانیومی که مهره‌های پنجم و ششم او را کنار هم نگه می‌دارد، ممکن است به عمل جراحی نیاز داشته باشد.
 
به ‌عنوان مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت "فناوری‌های اکتشاف فضایی" و همچنین مالک پلتفرم شبکه اجتماعی "ایکس"، سلامت ماسک مورد توجه مردم در سراسر جهان است. ماسک که یک معتاد به کار معروف است، گفته است که پس از یک کشتی گیر سومو، دچار کمردرد شدید شده است.
 
ماسک سال گذشته پس از به چالش کشیدن ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه برای مبارزه تکی بر سر اوکراین، به این آسیب اشاره کرده بود.
 
این میلیاردر کارآفرین که از به پا کردن برنامه‌های آنلاین لذت می‌برد، هفته‌هاست که درباره مبارزه در قفس با مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت "متا پلتفرم" صحبت می‌کند. رقابت میان این دو مدیرعامل، پس از این که شرکت متا شبکه اجتماعی " تردز" را راه اندازی کرد که مستقیما با " ایکس" رقابت می‌کند، تشدید شد.
 
ماسک روز یکشنبه گفته بود مبارزه در قفس او با زاکربرگ به صورت زنده از شبکه اجتماعی "ایکس" پخش خواهد شد.
 
بر اساس گزارش بلومبرگ، زاکربرگ  روز یکشنبه در  پستی در" تردز"  اعلام کرد که او ۲۶ اوت را برای مسابقه پیشنهاد کرده است و هنوز منتظر تایید است. مدیرعامل متا نوشت: امروز آماده‌ام اما فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیافتد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.