تلفن همراه

گوشی

August 8, 2023
8:35 سه شنبه، 17ام مردادماه 1402
کد خبر: 148287

شیائومی با میکس فولد ۳ سنت نامحبوب تاشدنی‌ها را می‌شکند

گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ احتمالاً با سیستم دوربین قدرتمند مشابه شیائومی ۱۳ اولترا عرضه خواهد شد.
 
 
 
عکس‌های فاش‌شده از شیائومی میکس فولد ۳ برای اولین‌ بار طراحی قاب پشتی و همچنین نمایشگر داخلی این گوشی تاشو را به ما نشان می‌دهند. این تصاویر در ویبو به‌ اشتراک گذاشته شده‌اند و با طرح شماتیکی که ماه قبل فاش شد مطابقت دارند. درحالی‌که میکس فولد ۲ از دوربین پشتی سه‌گانه بهره می‌برد اما تصاویر جدید فاش‌شده نشان می‌دهد نسل جدید این محصول به دوربین پشتی چهارگانه مجهز خواهد شد.
 
بدنه‌ی پشتی چرمی شیائومی میکس فولد ۳ در عکس فاش‌شده از نمونه‌ی واقعی این گوشی به‌راحتی قابل تشخیص است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، سیستم دوربین مستطیل‌شکل این دستگاه از قاب پشتی بیرون‌زدگی دارد و در کنار چهار دوربین، برند Leica به‌همراه فلش LED به‌ چشم می‌خورد.
 
اگرچه سامسونگ پنجمین نسل گوشی‌های تاشو رده‌بالای خود یعنی گلکسی زد فولد ۵ را با قیمت درخورتوجه ۱۸۰۰ دلار معرفی کرده، اما این محصولات همچنان از نظر عملکرد دوربین در سطح پرچم‌داران استاندارد مثل سری گلکسی اس نیستند و حالا به‌نظر می‌رسد شیائومی تصمیم دارد این روند را با معرفی نسل جدید گوشی تاشو خود تغییر دهد.
 
برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند میکس فولد ۳ از دوربین‌های مشابه سیستم دوربین چهارگانه‌ی شیائومی ۱۳ اولترا استفاده خواهد کرد. گوشی تاشو بعدی شیائومی احتمالاً از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر یک اینچی IMX989 سونی و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX581، دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال قابلیت بزرگ‌نمایی ۳٫۲ برابری و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی با پشتیبانی از لرزش‌گیر و زوم اپتیکال پنج برابری بهره خواهد برد.
 
 
گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ در دنیای واقعی
 
تصویر دیگری که از میکس فولد ۳ فاش شده، صفحه‌نمایش داخلی این محصول را نشان می‌دهد. در این عکس دوربین سلفی دیده نمی‌شود و به‌همین دلیل احتمالاً از دوربین زیر نمایشگر بهره خواهد برد تا تجربه‌ای فراگیر ارائه‌ دهد.
 
گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند میکس فولد ۳ از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 2، رم ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR5x، حافظه‌ ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی یا یک ترابایتی UFS 4.0، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی، شارژ ۶۷ وات سیمی و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات بهره خواهد برد. برخی شایعات اشاره می‌کنند گوشی تاشو جدید شیائومی به‌همراه محصولات دیگری مثل شیائومی پد ۶ مکس، ردمی پد ۲ و گوشی ردمی K60 اولترا در ماه جاری معرفی خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.