تلفن همراه

گوشی

August 8, 2023
11:19 سه شنبه، 17ام مردادماه 1402
کد خبر: 148296

اچ‌تی‌سی Wildfire E Star با تراشه Unisoc معرفی شد

اچ‌تی‌سی Wildfire E Star به مشخصات فنی ضعیفی ازجمله نمایشگر LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.
 
 
اچ‌تی‌سی در سکوت خبری از یک گوشی جدید به نام Wildfire E Star در آفریقا رونمایی کرد. طبق مشخصات فنی و طراحی، با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم.
 
گوشی جدید اچ‌تی‌سی به برش قطره‌ای نمایشگر، حاشیه نسبتاً ضخیم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و تراشه Unisoc مجهز شده است.
 
مشخصات اچ‌تی‌سی Wildfire E Star
اچ‌تی‌سی Wildfire E Star یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس (720 در 1600 پیکسل) دارد. قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه 4 هسته‌ای Unisoc SC9832E است که از هسته‌های Cortex-A53 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز بهره می‌برد.
 
 
 
این گوشی جدید اچ‌تی‌سی در یک نسخه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته امکان استفاده از کارت حافظه هم برای آن وجود دارد. وظیفه تأمین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری کم‌حجم 3000 میلی‌آمپرساعتی است که از سرعت شارژ پایین 5 واتی پشتیبانی می‌کند.
 
اچ‌تی‌سی Wildfire E Star دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد. این دستگاه که از پورت USB-C بهره می‌برد، وزنی برابر 200 گرم و ضخامتی برابر 9.2 میلی‌متر دارد. از سایر مشخصات آن می‌توان به بلوتوث 4.2، پشتیبانی از شبکه 4G و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.
 
درحال‌حاضر اطلاعی از قیمت این گوشی جدید اچ‌تی‌سی نداریم، اما با توجه به مشخصات فنی، نباید منتظر قیمت بالایی برای آن باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.