فناوری اطلاعات

August 9, 2023
11:38 چهارشنبه، 18ام مردادماه 1402
کد خبر: 148332

جلوه و اثربخشی بیشتر اربعین با خدمات فناورانه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه با ارائه کنندگان سرویس های فناورانه در ایام اربعین، تاکید کرد که اثر خدمات فناورانه در این ایام جلوه و اثربخشی بیشتری دارد.
 
 
جلسه هماهنگی رویداد همراه با اربعین؛ همگام با فناوری با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
 
در این جلسه که رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران به همراه نمایندگان اپلیکیشن ها و شرکت هایی که برای اربعین سال جاری سرویس های فناورانه ای را تهیه کرده اند نیز حضور داشتند، وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه خدمت و تسهیل کار مردم توسط پلتفرم ها باید در هر موقعیتی انجام شود، گفت: ما وظیفه داریم در این حوزه و از طریق کارگروه اقتصاد دیجیتال موانع را برای فعالیت کسب و کارها و پلتفرم های بومی برطرف کنیم.
 
وی افزود: اگر مردم می توانند کارهای خود را با چند کلیک انجام دهند، چرا این امکان فرآهم نشود.
 
زارع پور با اشاره به سرویس های جدید و متنوعی که برای ایام اربعین حسینی ارائه می شود، گفت: به برکت این ایام، می توان این سرویس ها در طول سال نیز پایدار و در خدمت به مردم باشند.
 
وی به اهمیت و ارزش خدمت در ایام اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: خدمت فناورانه می تواند جلوه و اثربخشی بیشتری در این ایام داشته باشد و کار ویژه تری است.
 
وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه مشکلات و موانع سرویس های فناورانه در ایام اربعین باید در ستاد اربعین نیز پیگیری شود اعلام آمادگی کرد که با جمع بندی این مشکلات در این جلسه در ستاد اربعین و دستگاه های مربوطه نیز پیگیری کند.
 
بر اساس همین گزارش، در این جلسه نمایندگان برنامه های کاربردی و شرکت های ارائه کننده سرویس های فناورانه در حوزه های حمل و نقل، پیام رسان ها، برنامه های راهنمای زائر، دریافت ارز و برخی دیگر از سرویس های تولید محتوا حضور داشتند و با معرفی سرویس های خود برای اربعین سال جاری مشکلات و موانع ارائه این سرویس ها را نیز مطرح کردند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.