تلفن همراه

گوشی

August 15, 2023
9:39 سه شنبه، 24ام مردادماه 1402
کد خبر: 148514

ردمی K60 اولترا با رم ۲۴ گیگابایتی و قیمت مناسب رسماً رونمایی شد

طی روزهای گذشته شیائومی چندین ویژگی از گوشی ردمی K60 اولترا را فاش کرد و همانطور که احتمالا می‌دانید، این گوشی در کنار وان‌پلاس Ace 2 Pro تنها گوشی‌هایی هستند که از ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۲۴ گیگابایت رم بهره می‌برند. ردمی K60 اولترا با وجود اینکه قیمت بسیار مناسبی دارد، ولی از سخت‌افزار فوق‌العاده‌ای استفاده می‌کند و قرار است طی ماه‌های آینده تحت عنوان شیائومی ۱۳T پرو راهی بازارهای جهانی شود.
 
 
شیائومی برای چیپست این گوشی از دایمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس استفاده کرده که نسبت به مدل استاندارد همین تراشه یک ارتقای جزئی محسوب می‌شود. مشخصات این تراشه شباهت زیادی به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ دارد و این یعنی رقیب قدرتمندی برای چیپست پرچم‌دار کوالکام محسوب می‌شود. در کنار این چیپست، با رم LPDDR5x و حافظه داخلی مبتنی بر فناوری UFS 4.0 هستیم. برای خرید این گوشی می‌توانید بین مدل‌های دارای رم ۱۲، ۱۶ و ۲۴ گیگابایت دست به انتخاب بزنید. این یعنی این گوشی با وجود اینکه قیمت بالایی ندارد، با حداقل رم ۱۲ گیگابایتی به دست کاربران می‌رسد.
 
در پنل جلویی این گوشی با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارای رزولوشن ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ روبرو هستیم که حداکثر روشنایی آن به عدد شگفت‌انگیز ۲۶۰۰ نیت می‌رسد و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد. در میان این مشخصات سخت‌افزاری جذاب، دوربین‌های استفاده شده چندان عالی نیستند و معمولی محسوب می‌شوند. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار آن اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کنید.
 
درون ردمی K60 اولترا یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی، نباید داشتن گواهی IP68 را از قلم بیندازیم. ارزان‌ترین مدل این گوشی که از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، ۳۶۰ دلار قیمت دارد و کاربران چینی برای خرید مدل دارای ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی باید ۴۹۵ دلار بپردازند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.