اپراتورها

تلفن همراه

August 25, 2023
22:00 جمعه، 3ام شهریورماه 1402
کد خبر: 148917

تی‌موبایل آمریکا به خاطر افزایش هزینه جذب و نگهداشت مشترکین 5000 کارمندش را تعدیل میکند!

Deutsche-Telekom-T-Mobile-Systems-Logo-1-770x285.jpg
 
ICTna.ir – بخش آمریکای اپراتور T-Mobile تبدیل به جدیدترین اپراتور مخابراتی شده است که با اشاره به افزایش هزینه جذب و حفظ مشتریان، کارکنان خود را کاهش میدهد!
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این اپراتور تلفن همراه ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد که طی پنج هفته آینده تغییراتی در کسب و کار خود ایجاد خواهد کرد که منجر به کاهش حدود 5 هزار شغل خواهد شد این تعداد نیرو چیزی در حدود 7 درصد از نیروی کار تی موبایل آمریکا را شامل میشود.
 
مایک سیورت، مدیر اجرایی این اپراتور تلفن همراه، در ایمیلی به کارکنان گفت که این کاهش ها عمدتاً شامل سمتهای شرکتی و پشتیبان هستند، در حالی که برخی از موقعیت های شغلی حوزه فناوری نیز حذف خواهند شد. سیورت گفت، T-Mobile عمدتاً نقش های تکراری یا آن هایی که با سیستم ها و فرآیندهایی که در حال تغییر هستند یا دیگر با اولویت های شرکت سازگار نیستند را حذف می کند. او گفت که در برخی از حوزه های کسب و کار، این شرکت مخابراتی قصد دارد مدل های متمرکزتری را برای بهبود کارایی و کاهش هزینه ها پیاده سازی کند. مشاغل خرده‌فروشی و مراقبت از مشتری از برنامه تعدیل، بی‌تأثیر خواهند بود.
 
سیورت گفت: پس از تکمیل این فرآیند، من هیچ کاهش گسترده دیگری را در آینده قابل پیش‌بینی مجدد متصور نیستم.
 
در حالی که توضیحات مدیر عامل تی موبایل در ابتدا به نظر می رسد که تکراری بودن مشاغل و شاید به ادغام Sprint نسبت داده شود، و ساده سازی سیستم های خاص دلایل اصلی این حرکت هستند، او اساساً انتظارات مشتری و هزینه فزاینده جلب رضایت آن مشتریان را مقصر می داند: آنچه برای جذب و حفظ مشتریان نیاز است از نظر مادی گران‌تر از همین چند ماه پیش است. ما با سرعت بخشیدن به هم افزایی ادغام، و ایجاد کسب و کار اینترنتی پرسرعت خود سریعتر از حد انتظار، و عملکرد بهتر در چند زمینه دیگر، از این روند پیشی گرفته ایم. با این حال، واضح است که انجام هر کاری که انجام می‌دهیم و انجام سریع‌تر آن برای تحقق این انتظارات مشتریان در حال تغییر در آینده کافی نیست.
 
او گفت: تغییرات امروز همه به این امید است که ما را به طور موثر بر روی مجموعه محدودی از استراتژی‌های برنده متمرکز کنیم، به طوری که ما بتوانیم به پیشی گرفتن از رقبای خود ادامه دهیم و توانایی مالی برای ارائه یک شبکه متمایز و تجربه مشتری به یک پایگاه مشتری به طور مداوم در حال رشد داشته باشیم، در حالی که به طور همزمان به تعهدات خود در قبال سهامداران عمل می کنیم.
 
T-Mobile US بیش از 19 میلیارد دلار درآمد در سه ماه منتهی به پایان ژوئن ایجاد کرد و EBITDA را 7.4 میلیارد دلار تعدیل کرد، در حالی که درآمد نهایی آن به 2.2 میلیارد دلار رسید.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.