تلفن همراه

گجت

September 12, 2023
13:18 سه شنبه، 21ام شهریورماه 1402
کد خبر: 149579

سامسونگ در کنار گلکسی S24 از گلکسی رینگ رونمایی می‌کند

طی ماه‌های گذشته گزارش‌های مختلفی در مورد حلقه هوشمند سامسونگ موسوم به گلکسی رینگ منتشر شده است. با وجود اینکه در این گزارش‌ها اشاره‌ی چندانی به تاریخ معرفی این محصول نشده، ولی حالا یکی از افشاگران مشهور اعلام کرده که سامسونگ قصد دارد در ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی یا بهمن امسال)، در کنار گوشی‌های سری گلکسی S24 از گلکسی رینگ هم رونمایی کند.
 
 
این افشاگر که با نام کاربری Ice Universe در شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد، مدعی شده که مدیران سامسونگ نسبت به موفقیت این محصول به‌شدت امیدوار هستند و می‌خواهند این حلقه هوشمند را در مرکز توجه رویداد رونمایی از گوشی‌های S24 قرار دهند. با وجود اینکه در دو سال گذشته رویداد رونمایی از گوشی‌های سری S22 و S23 در ماه فوریه برگزار شده، اما ظاهرا امسال سامسونگ قصد دارد این گوشی‌ها را حدود یک ماه زودتر رونمایی کند. با توجه به اینکه گزارش‌های دارای جزئیات زیادی در مورد این گوشی‌ها منتشر شده، معرفی زودتر از انتظار این گوشی‌ها بعید به نظر نمی‌رسد.
 
گلکسی رینگ؛ یک محصول خاص و جذاب
 
 
 
با وجود اینکه بر اساس گزارش‌ها سامسونگ برای تولید انبوه گلکسی رینگ آمادگی کامل دارد، اما واقعیت این است که برای عرضه‌ی حلقه هوشمند باید مجوزهای متعددی از سازمان‌های مختلف دریافت شود و این روند زمان‌بر است. این حلقه مانند دیگر حلقه‌های هوشمند موجود در بازار، تا حد زیادی می‌تواند کار یک ساعت هوشمند را برای بررسی وضعیت سلامتی کاربر انجام دهد. بنابراین مثلا کاربرانی که به امکانات سلامتی ساعت‌های هوشمند علاقه دارند ولی نمی‌خواهند از دیگر امکانات ساعت‌ها بهره ببرند، احتمالا به سراغ چنین حلقه‌ای می‌روند.
 
روی هم رفته تمام شواهد از امید زیاد مدیران سامسونگ نسبت به موفقیت گلکسی رینگ خبر می‌دهند و باید ببینیم آیا این محصول مورد توجه گسترده کاربران قرار می‌گیرد یا نه.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.