تلفن همراه

گجت

September 13, 2023
10:33 چهارشنبه، 22ام شهریورماه 1402
کد خبر: 149615

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ سری 9 رسماً مشخص شد

در این مطلب نگاهی به تاریخ عرضه و قیمت‌گذاری اپل واچ سری ۹ داریم.
 
 
 
 
اپل در رویداد WonderLust از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش، یعنی اپل واچ سری ۹ رونمایی کرد. نسل جدید اپل واچ‌ها از تراشه قدرتمند و جدید Apple S9 بهره می‌برد و حالا به‌لطف آن، پردازش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بهبود یافته‌اند. نتیجه این بهبود منجر به بهینه‌تر‌شدن تجربه کاربری شده است. برای اطلاع از تاریخ عرضه، قیمت اپل واچ سری 9 و جزئیات بیشتر، در ادامه همراه دیجیاتو باشید.
 
جزئیات و مشخصات ساعت هوشمند Apple Watch Series 9 را در دیجیاتو خواندید. اپل در ادامه رویدادش از جزئیات مربوط به عرضه و قیمت‌گذاری گجت پوشیدنی جدیدش نیز صحبت کرد. این ساعت هوشمند به‌زودی وارد بازار خواهد شد.
 
تاریخ عرضه اپل واچ سری 9
 
 
 
با تأیید رسمی اپل، پیش‌سفارشات Apple Watch Series 9 از همین امشب شروع می‌شوند. برای ثبت‌نام در طرح پیش‌سفارش اپل واچ سری 9 باید وارد سایت اپل شده و مراحل مربوطه را طی کنید. درنهایت کوپرتینویی‌ها از روز ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریورماه) عرضه نسل جدید ساعت هوشمندشان را آغاز خواهند کرد.
 
قیمت اپل واچ سری 9
 
 
 
قیمت نسل جدید اپل واچ تغییری با قبل نداشته و قیمت‌گذاری‌ها همانند قبل است. اپل واچ سری ۹ در مدل‌‌های مختلف با مشخصات سخت‌افزاری متفاوتی عرضه می‌شود. این گجت پوشیدنی در دو سایز ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به دست کاربران خواهد رسید. قیمت این ساعت هوشمند نیز بستگی به سلولار بودن یا نبودن آن دارد. در فهرست زیر، قیمت مدل‌های اپل واچ سری ۹ را می‌بینید:
 
مدل ۴۱ میلی‌متری GPS: قیمت ۳۹۹ دلاری
مدل ۴۱ میلی‌متری GPS + سلولار: قیمت ۴۹۹ دلاری
مدل ۴۵ میلی‌متری GPS: قیمت ۴۲۹ دلاری
مدل ۴۵ میلی‌متری GPS + سلولار: قیمت ۵۲۹ دلاری
هنوز مشخص نیست که قیمت‌گذاری ساعت هوشمند Apple Watch Series 9 در ایران به چه‌شکل خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.