تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

September 13, 2023
10:58 چهارشنبه، 22ام شهریورماه 1402
کد خبر: 149617

بانک پاسارگاد از «زیپاد» حساب دیجیتال کودک و نوجوان رونمایی کرد

بانک پاسارگاد از اپلیکیشن زیپاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان رونمایی کرد.
 
 
به گزارش روابط عمومی زیپاد، بانک پاسارگاد در جهت بهبود خدمات‌رسانی الکترونیک و ایجاد دسترسی راحت‌تر برای خانواده‌ها از «زیپاد» رونمایی کرد. این محصول با هدف ایجاد دسترسی آسان، ارائه‌دهنده خدمات بانکی آنلاین به کودکان و نوجوانان است و امکان ایجاد حساب دیجیتال پاسارگاد برای کودکان و نوجوانان و نظارت والدین بر آن‌ها را فراهم می‌کند.
 
استفاده از اپلیکیشن زیپاد برای کودکان تجربه‌ای از استقلال مالی است و در عین حال امکان کنترل و نظارت بر حساب دیجیتال را برای والدین فراهم می‌کند تا به‌راحتی به تراکنش‌های مالی، نحوه خرج‌کردن و میزان پس‌انداز کودک دسترسی مستقیم داشته باشند.
 
این اپلیکیشن که به‌صورت اختصاصی توسط شهر هوشمند کیدزی طراحی و ارائه شده است، بستری برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد توسط والدین است.خدمات متنوع این پلتفرم مجازی در راستای ایجاد سواد مالی برای والدین و کودکان طراحی شده است از جمله این خدمات  می‌توان به کیف پول الکترونیکی، قلک دیجیتال، کارت بانکی مخصوص کودک و نوجوان(زی‌کارت) و ارائه تسهیلات و خدمات مالی و بانکی ویژه کودک و نوجوان اشاره کرد.
 
فرهنگ‌سازی در زمینه سواد مالی برای کودکان و نوجوانان یکی از اهداف مهم بانک پاسارگاد برای ایجاد و ارائه اپلیکیشن زیپاد بوده است. ویژگی‌های متنوع و جدید این اپلیکیشن آن را از سایر خدمات بانکی مجزا می‌کند زیرا این پلتفرم به‌طور اختصاصی در جهت آموزش سواد مالی به کودکان طراحی شده است.زیپاد با روش‌هایی جذاب و فوق‌العاده مفاهیم پس‌انداز، خرج کردن و مدیریت مالی را به خوبی آموزش می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به قلک و تسهیلات مالی و بانکی ارائه شده توسط زیپاد اشاره کرد.
 
زی‌کارت، کارت بانکی با طراحی اختصاصی برای کودکان و نوجوانان است که نیازهای معمولی کودکان را در زمینه مالی مرتفع می‌کند. این کارت جهت انتقال وجه و خرید حضوری در فروشگاه‌ها و مراکز خرید و همچنین انجام خریدهای اینترنتی و آنلاین قابل استفاده است.
 
قلک دیجیتال هم از دیگر روش‌های نوین بانک پاسارگاد است که با هدف آموزش فرهنگ پس‌انداز مخصوص کودکان و نوجوانان ایجاد شده است. قلک دیجیتال این امکان را برای والدین و کودک فراهم می‌کند تا با هدف‌گذاری خاص و برنامه‌ریزی بتوانند پس‌انداز کردن را به یک فعالیت هدفمند و لذت‌بخش تبدیل کنند. این سرویس بانکی به کودک امکان ذخیره ماهانه می‌دهد و کودک تنها می‌تواند با اجازه والدین این قلک مجازی را بشکند و از آن برداشت کند.
 
نحوه ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد از طریق اپلیکیشن زیپاد
کاربران برای ایجاد حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد کافی است اپلیکیشن زیپاد را دانلود کرده و در آن با ایجاد حساب کاربری، ثبت‌نام کودک خود را تکمیل کنند. تمامی مراحل ثبت‌نام و احراز هویت بدون نیاز به حضور در شعب بانک و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و پس از ایجاد حساب، والدین می‌توانند در هر لحظه از شبانه‌روز و از هر نقطه با اپلیکیشن زیپاد از خدمات و امکانات متنوع این اپلیکیشن استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.