تلفن همراه

گوشی

October 17, 2023
10:40 سه شنبه، 25ام مهرماه 1402
کد خبر: 150621

دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گلکسی S24 اولترا چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات فنی سیستم دوربین چهارگانه‌‌ی گلکسی S24 فاش‌ شده است که عملکرد چشمگیر این گوشی در عکاسی را نوید می‌دهد.
چندی پیش، اطلاعاتی از دوربین تله‌فوتو و زوم پریسکوپی گلکسی S24 اولترا سامسونگ فاش شده است. اکنون جزئیات دیگری درباره‌ی سیستم دوربین پشتی این دستگاه دردسترس قرار گرفته است.
 
طبق شایعات، گلکسی اس ۲۴ اولترا از دوربین پشتی چشمگیر با امکانات جذاب بهره خواهد برد که در‌دامه به برخی از ویژگی‌های آن اشاره می‌کنیم:
 
دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.3 اینچی و ابعاد پیکسل ۰٫۶ میکرومتر
دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX564 و حسگر 1/2.55 اینچی و ابعاد پیکسل ۱٫۴ میکرومتر
دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX754 Plus به ابعاد 1/3.52 اینچی و پیکسل‌های ۱٫۱۲ میکرومتری و قابلیت زوم اپتیکال سه برابری
دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با حسگر GMU به ابعاد 1/2.25 اینچ و پیکسل‌های ۰٫۸ میکرومتری و قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری
 
 
 
افشاگر نام‌آشنای فناوری، RGcloudS، می‌گوید که گلکسی S24 اولترا درکنار زوم اپتیکال ۵برابری، امکان زوم هیبریدی ۱۰۰برابری را نیز فراهم می‌کند. البته سامسونگ این جزئیات را رسماً تأیید نکرده است؛ به‌همین‌دلیل، نمی‌توان با اطمینان کامل درباره‌ی قابلیت‌های فاش‌شده نظر داد. باید دید این تغییرات چه تأثیری روی قیمت گوشی پرچم‌دار بعدی کره‌ای‌ها خواهد گذاشت.
 
RGcloudS نیز توضیحاتی درباره‌ی گلکسی S25 اولترا ارائه داد؛ دستگاهی که انتظار می‌رود در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۵ معرفی شود. طبق ادعای این افشاگر، پرچم‌دار ۲۰۲۵ سامسونگ از دوربین تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۴ و ۶ برابری بهره خواهد برد.
 
انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا به دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی مشابه گلکسی S23 اولترا مجهز شود. قیمت گوشی سامسونگ نیز هنوز مشخص نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.