سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 18, 2023
15:30 چهارشنبه، 26ام مهرماه 1402
کد خبر: 150693

میت‌بوک D14 SE هواوی با طراحی ظریف و بدنه سبک معرفی شد

لپ تاپ ۱۴ اینچی هواوی با نمایشگر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و پردازنده‌ی اینتل Core i5-13420H عرضه خواهد شد.
 
 
لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی D هواوی به طراحی ظریف و ظاهر کاربرپسند معروف‌اند. غول چینی صنعت فناوری، لپ‌تاپ جدید میت بوک D14 SE را با مشخصات سخت‌افزاری مناسب و وزن سبک معرفی کرد.
 
لپ‌تاپ‌های خانواده‌ی D هواوی به طراحی ظریف و ظاهر کاربرپسند معروف‌اند
 
بر اساس گفته‌ی هواوی، لپ‌تاپ جدید این شرکت نمایشگر ۱۴ اینچی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این لپ‌‌تاپ ۹۰ درصد است. نمایشگر لپ تاپ ۱۴ اینچی میت‌بوک D14 SE مات است و از انعکاس نور جلوگیری می‌کند.
 
هواوی در لپ تاپ جدیدش از پردازنده اینتل Core i5-13420H همراه با ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده می‌کند. باتری لپ تاپ جدید هواوی ۵۶ وات‌ساعتی است و توسط شارژر ۶۵ واتی شارژ می‌شود. هواوی ادعا می‌کند این لپ تاپ با یک‌بار شارژ کامل، نزدیک به ۶ ساعت کار می‌کند.
 
هواوی میت‌بوک D14 SE از درگاه USB-C، درگاه USB 3.2، درگاه USB 2.0، درگاه HDMI و جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا بهره می‌برد. قیمت لپ تاپ هواوی میت‌بوک D14 SE نزدیک به ۵۶۰ دلار است که تقریباً نزدیک قیمت لپ تاپ های هم‌رده محسوب می‌شود. لپ تاپ ۱۴ اینچی هواوی از آبان‌ماه روانه‌ی بازار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.