اپراتورها

تلفن همراه

October 19, 2023
8:39 پنجشنبه، 27ام مهرماه 1402
کد خبر: 150706

اپراتور EE انگلیس با پلتفرم EE ID میخواهد به چیزی بیش از یک اپراتور مخابراتی تبدیل شود

EE-ID-770x285.jpg
 
ICTna.ir – در انگلستان، اپراتور EE متعلق به BT، طرحی بلندپروازانه برای تغییر موقعیت خود به عنوان مرکزی که مشتریان زندگی آنلاین خود را حول آن سازماندهی می کنند، در نظر گرفته است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این برنامه به فهرست اصلی پیشنهادات باند پهن و تلویزیون اشتراکی BT تبدیل شده است که از برند EE در آینده و در کنار خدمات تلفن همراه EE استفاده خواهد کرد.
 
مرکز این استراتژی جدید، EE ID است که به عنوان دروازه ورود به مجموعه ای از خدمات است.
 
پس از ثبت نام و ورود به سیستم، از طریق برنامه یا وب، مشتریان می توانند از EE ID خود برای مشاهده حساب خود و مدیریت اشتراک خود استفاده کنند. اما موارد بیشتری نیز وجود دارد: آنها همچنین می‌توانند از فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی مصرفی آنلاین جدید EE خرید کنند یا در یک یا چند سرویس مجاور، از جمله بیمه و امنیت خانه ثبت نام کنند، EE وعده میدهد موارد بیشتری به این فهرست در آینده اضافه خواهد شد.
 
پائولو پسکاتوره، تحلیلگر مستقل مخابراتی در این زمینه می گوید: الگوهای رفتاری مصرف کننده تغییر کرده است و زمان تکامل ارتباطات مخابراتی فرا رسیده است. این اقدام انقلابی اخیر نشان دهنده یک تغییر اساسی در تفکر و رویکرد در نحوه عملکرد یک شرکت مخابراتی است. در اصل، EE جدید می‌خواهد بیشتر از یک اپراتور باشد و عملا میخواهد یک خرده‌فروش فناوری و خدمات گسترده‌تر که زیربنای اتصال است را به نام خود بزند.
 
 
در واقع، EE می‌خواهد آنقدر بیشتر از یک شرکت مخابراتی دیده شود که حتی خود را به عنوان یک توضیح یکتا توصیف نمی‌کند و به جای آن  عبارت «پلتفرم» را انتخاب می‌کند.
 
مارک آلرا، مدیر عامل EE گفت: امروز ما بسیار مفتخریم که پلتفرم جدیدی را برای بریتانیا راه‌اندازی می‌کنیم که برای همه و همه باز است به طوریکه که تجربه مشتریان ما را فراتر از اتصال تغییر خواهد داد.
 
شرکت‌های مخابراتی در زمینه گسترش به بازارهای مجاور، سابقه طولانی و مشخصی دارند. معمولاً بک دفتر جایی است که مشکلات شروع می شود، زیرا از نظر تاریخی، وقتی یک مشتری موجود سرویسی غیر از مخابرات را به بسته خود اضافه می کند، مجموعه جدیدی از داده ها را تولید می کند که در یک پایگاه داده جداگانه ذخیره می شود و توسط بخش دیگری نظارت می شود.
 
گاهی اوقات، حتی ممکن است این یک سرویس شخص ثالث باشد که با نام تجاری مخابراتی پیچیده شده است و در واقع مشتری اصلاً با شرکت مخابراتی خود سروکار ندارد. در این موارد، مشتریان حتی ممکن است مجبور شوند مجموعه جدیدی از اعتبارنامه های ورود به سیستم را ایجاد کنند.
 
وقتی مشتریان با مشکل مواجه می‌شوند، با خط پشتیبانی مشتری تماس می‌گیرند و سپس ساعت‌ها را صرف انتقال از یک بخش به بخش دیگر می‌کنند، اینجاست که همه چیز می‌تواند از هم بپاشد.
 
مطمئناً تلاش و هزینه‌ای که نه تنها با راه‌اندازی این سرویس همراه است، بلکه تلاش برای متقاعد کردن شرکت‌کنندگان به این موضوع است که یک برند مخابراتی می‌تواند خانه سایر خدمات غیر مخابراتی نیز باشد.
 
اگر کارها خوب پیش نرود، یعنی سودآور نباشد، معمولاً زمانی است که سرمایه گذاران شروع به فشار بر مدیریت برای بازگشت به اصول اولیه می کنند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.