فناوری اطلاعات

October 22, 2023
9:45 یکشنبه، 30ام مهرماه 1402
کد خبر: 150780

تبلیغات پیامکی یکتانت معرفی شد

یکتا‌‌‌نت سرویس جدیدی را با عنوان «تبلیغات پیامکی» معرفی کرده است. یکتانت سعی کرده است تا در این سرویس ارسال پیامک‌‌‌های تبلیغاتی را برای کسب‌و‌کارها ساده‌‌‌تر، سریع‌‌‌تر و موثرتر کند. در واقع در این سرویس جدید افراد یا کسب‌و‌کارها می‌توانند بدون نیاز به خرید خط اختصاصی و پنل پیامکی خدمات و محصولات کسب‌و‌کارشان را تبلیغ کنند.
 
 
 
یکتانت‌‌‌ معتقد است که کسب‌و‌کارها از طریق این سرویس می‌توانند از یک پنل رایگان استفاده کنند و کمپین خود را بسازند. همچنین امکان ارسال پیامک‌‌‌های تبلیغاتی شخصی‌‌‌سازی‌‌‌شده به مخاطبان هدف هم برای آنها وجود دارد. با وجود رشد استفاده از روش‌های نوین تبلیغات، اما همچنان ارسال تبلیغات با پیامک یکی از راه‌‌‌های مورد علاقه کسب‌و‌کارها به شمار می‌رود. حالا با این سرویس جدید «تبلیغات پیامکی» یکتانت‌‌‌، صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند تبلیغات پیامکی را در لحظه و مستقیم به مخاطبان خود ارسال کنند.
 
برای استفاده از سرویس «تبلیغات پیامکی» این شرکت باید شش مرحله پشت سر گذاشته شود.
 
ابتدا ثبت‌‌‌نام و در گام بعدی کمپین پیامکی را انتخاب کنید. در گام سوم گروه مخاطب را مشخص کنید و بعد هم زمان و روز ارسال را انتخاب کنید. نوشتن متن پیامک و در نهایت تعیین بودجه گام‌‌‌های بعدی است که باید برای فعال کردن این سرویس بردارید.
 
بر اساس اعلام یکتانت، هزینه «تبلیغات پیامکی» بر اساس تعداد پیامک‌‌‌هایی حساب می‌شود که به دست مخاطب رسیده است. همچنین هزینه پیامک‌‌‌هایی که تحویل مخاطب داده نشده به حساب کسب‌و‌کار باز‌گردانده می‌شود. به کمک این سرویس یک گزارش کامل از کل کمپین نیز به کسب‌و‌کار داده می‌شود تا بتوانند عملکرد خود را سنجش کنند.
 
از دیگر امکانات سرویس «تبلیغات پیامکی» این است که لینک کسب‌و‌کار هم به طور اتوماتیک کوتاه می‌شود تا تعداد کاراکترها کمتر از همیشه شود.
 
از طرف دیگر، با این سرویس جدید به‌‌‌روزترین و کامل‌‌‌ترین بانک‌های شماره در اختیار افراد قرار می‌گیرد تا این امکان را داشته باشند که پیامک را برای کسانی ارسال کنند که احتمالا مشتری آنهاست. برای مثال در تبلیغات کلاس کنکور، کسب و کار فعال در این بخش می‌تواند «گروه مخاطبان » پایه دوازدهم را انتخاب کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.