تلفن همراه

گوشی

October 25, 2023
10:23 چهارشنبه، 3ام آبانماه 1402
کد خبر: 150899

اطلاعات جدیدی از نمایشگر، دوربین و باتری وان‌پلاس 12 برملا شد

وان‌پلاس 12 دارای نمایشگر LTPO OLED با رفرش ریت 120 هرتز و روشنایی حداکثر 2600 نیت خواهد بود.
 
 
اطلاعات و جزئیات جدیدی از وان پلاس 12 افشا شده است. وان پلاس تأیید کرده که برای نمایشگر این پرچمدار از پنل ساخت شرکت BOE با رفرش ریت 120 هرتز و روشنایی حداکثر 2600 نیت استفاده خواهد کرد. وان پلاس 12 همچنین ظاهراً به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی مجهز می‌شود. در پنل پشتی گوشی هم سه دوربین 50، 48 و 64 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.
 
براساس اطلاعات منتشرشده، وان پلاس رسماً اعلام کرده است که گوشی آتی آن‌ها دارای صفحه‌نمایش 6.82 اینچی LTPO OLED از شرکت BOE خواهد بود. رفرش ریت این صفحه‌نمایش تا 120 هرتز را پشتیبانی می‌کند و حداکثر روشنایی نمایشگر 2600 نیت است. پیش از این شایعه شده بود که میزان روشنایی این گوشی به عدد فوق‌العاده 3000 نیت خواهد رسید اما به‌نظر می‌رسد که این شایعه صحت نداشته است.
 
 
دیگر مشخصات وان پلاس 12
در گزارشی دیگر ظاهراً شایعه شده است که این گوشی سه دوربین پشتی خواهد داشت. دوربین اصلی یک لنز 50 مگاپیکسلی (مدل IMX966 سونی همراه با لرزشگیر اپتیکال) خواهد بود. یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی با سنسور مدل IMX581 سونی و یک دوربین تله‌فوتوی 64 مگاپیکسلی (سنسور OV64B) با زوم اپتیکال 3 برابری نیز در پنل پشتی قرار خواهند گرفت. در جلو نیز دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد.
احتمالاً یک باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی در پرچمدار جدید وان پلاس قرار بگیرد. به‌نظر می‌رسد وان پلاس 12 از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. ظاهراً وان پلاس 12 دارای گواهی IP64 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار خواهد بود. همچنین از یک پورت USB Type-C در پایین با استاندارد USB 3.2 پشتیبانی می‌کند.
 
طبق اطلاعات قبلی، پردازنده وان پلاس 12 اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود و از رم LPDDR5X با حافظه داخلی UFS 4.0 استفاده خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که مدل جهانی این گوشی با رم 16 گیگابایتی عرضه شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.