اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

October 28, 2023
19:56 شنبه، 6ام آبانماه 1402
کد خبر: 151014

هواوی از افزایش سوددهی خود خبر داد

Huawei-MWC-2023-770x285 (1).jpg
 
ICTna.ir – شرکت چینی هوآوی، گزارش سه ماهه خود را منتشر کرد که نشان می دهد از اثر تحریم های ایالات متحده سربرآورده و سودش افزایش یافته است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هواوی تمایل دارد حداقل داده ها را در به روز رسانی های سه ماهه خود ارائه دهد، که به اندازه کافی منصفانه است زیرا این یک شرکت خصوصی است و الزامی به این کار ندارد، اما هنوز تجزیه و تحلیل معنادار را کمی دشوار می کند.
 
گفته شده که در سه ماه اول سال 2023 هواوی 456.6 میلیارد یوان درآمد داشته است که نشان دهنده افزایش سالانه 2.4 درصدی است.
 
تنها نقطه این گزارش، حاشیه سود خالص 16 درصدی بدون مقایسه سال به سال بود. با این حال، ما گزارش خود را در مورد اعداد سه ماهه هواوی مربوط به یک سال پیش داریم که در آن از حاشیه 6.1 درصدی صحبت می کند. آخرین گزارش سالانه آن نیز وجود دارد که داده های بیشتری را ارائه می دهد. اگر سود خالص سال را بر درآمد آن تقسیم کنید، رقم حاشیه 5.5 درصد به دست می آید. بنابراین واضح است که هواوی سود دهی خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.
 
کن هو، رئیس دوره ای هواوی گفت: عملکرد شرکت مطابق با پیش‌بینی است. مایلم از مشتریان و شرکای خود برای اعتماد و حمایت مداوم آنها تشکر کنم. با حرکت رو به جلو، ما به افزایش سرمایه گذاری خود در تحقیق و توسعه ادامه خواهیم داد تا بیشترین استفاده را از سبد کسب و کار خود ببریم و رقابت محصولات و خدمات خود را به جایگاه جدیدی برسانیم. مثل همیشه، هدف ما ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان، شرکا و جامعه است.
 
سود سال گذشته به دلیل موانع زیادی که دولت ایالات متحده در مسیر هواوی ایجاد کرده بود، بسیار کم در نظر گرفته شد. برعکس، تعداد سال قبل از واگذاری اجباری برخی از واحدهای تجاری خوشایند بود، اما همچنان تنها حدود 18 درصد بود. بنابراین برای هواوی جهش به 16 درصد یک دستاورد قابل توجه است.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.